Öncelikle herkese merhaba!
Artık neredeyse hepiniz Nathaniel'ı biliyorsunuz. Çoğunuz ondan nefret etse de özellikle son zamanlarda sevenlerin sayısının artıyor olması gözlerimi yaşartıyor. Nathaniel benim ilk olarak Nightmare'de yazdığım bir karakter. Kurguda bir karaktere ihtiyacım vardı ve bizim seriden tanıdıklarımızı kullanmak istememiştim. Ben de Nathaniel'ı dahil ettim. Nightmare'den sonra kısacık bir rol ile olsa da Secret of Malfoy'da göründü. Ardından Hogwarts Town'da karakterler arasında yerini aldı. Son olarak A Living Death ile daha aktif bir rolü oldu.
Ancak artık tek başına yeterli olmuyor...
Farklı kişiliklere, tavırlara, düşünce tarzına sahip karakterler olsun istiyorum. Her karakter açığında Nathaniel'ı kullanamam çünkü onun artık karakterini biliyoruz. Tıpkı ana karakterlere kendi kişiliklerine ters düşen şeyler yaptırmaktan olabildiğince kaçındığım gibi Nathaniel'ı da her kalıba sokmaktan kaçınmalıyım.
Neyse...
Sonuç olarak farklı binalardan da başka karakterlerim olacak. Önce dört erkek paylaşacağım, ardından dört kız karakter paylaşmayı düşünüyorum. Ancak hepsini bir anda paylaşamam çünkü belli değiller. Belli oldukça ayrı bölümler halinde profillerini görebileceksiniz.
Gelelim başka detaylara...
• Bu karakterler benim için diğerleri gibi o dünyanın bir parçası gibi... O yüzden kurgularda büyük rolleri olmasa bile 'sınıf arkadaşı' ya da 'okuldan bir öğrenci' şeklinde isimleri geçebilir. Her karakteri her kurguda bolca kullanmayacağım yani.
• Karakterleri sevmiyor olabilirsiniz ama onlara durup dururken küfür etmezseniz sevinirim. Mesela bir sonraki bölümde Nathaniel'ın profili olacak. Sırf sevmediği için küfür etmeye kalkan olursa engelleyeceğimi açık açık söylüyorum. Emek harcadığım bir şeyde kimsenin küfürlerini görmek istemiyorum.
• Profil bölümlerinde karakterlerin tiplerini, binalarını, hobilerini falan göreceksiniz. Geçmişleriyle ilgili kısa bilgiler de vermeyi düşünüyorum. 'Tanıtım' teması dışında bir de her karaktere özel Spotify listesi olacak. Her birine farklı tarzlarda, onlara uyduğunu düşündüğüm şarkılardan oluşan listeler hazırlayacağım. Aranızda paylaştığım şarkıları sevenler oluyordu, belki hoşunuza gider diye düşündüm.
• Karakterlerin 'Wizarding World' testlerini Instagram yayınlarında beraber çözdük. O testlere göre çıkan Patronus ve asalar da profillerde yazıyor olacak. (Ravenclaw karakterimin kartal, Hufflepuff karakterimin porsuk çıkınca bunu özellikle belirtmek istedim... Yayında yaptık, gerçekten.)
• Profilleri ara ara güncellemeyi düşünüyorum. Aklıma yeni detaylar geldikçe eklerim. Eğer bu karakterlere önem veriyor ya da onları seviyorsanız ara ara kontrol etmek isteyebilirsiniz.
• Eğer profillerde görmek istediğiniz şeyler varsa bu satıra bırakabilirsiniz. Belki aklıma gelmeyen ama eklemek isteyeceğim şeyler vardır.
Sanırım şimdilik bu kadar yeter. Ben karakterler için oldukça heyecanlıyım. Hatta onların baş kahraman oldukları kurgu bile düşünebilirim. Özellikle Harry ve Ravenclaw karakteri (Aetius ♡ ) şimdiden shipliyorum. (Şşş, aramızda.)
O halde Nathaniel R. Joyce'un profilinde görüşmek üzere! Kendinize iyi bakın. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karakter Listesi
FanfictionKurgularımda kullandığım karakter tanıtımlarını burada paylaşacağım. Karakterleri kendi kurgularınızda kullanmazsanız sevinirim. ♡