"Neden böyle yapıyorsun? Beni hiç dinlemiyor musun sen? Sana diyorum!" gibi bağırışmalar, "Ne var be! Ne bağırıyorsun tepemde? Git başımdan!" gibi söylenmeler olmaya başlamıştı. Evin en küçük kızı olan Eva, bu seslerden biraz korkuyor, neden böyle olduklarına bir türlü inanamıyordu. Yine herkesin sinirinin tepede olduğu bir günde Eva, Martin ve Grous ellerini ve yüzlerini yıkamak için banyonun kapısında en büyük ablaları olan Dannis'i bekliyor ve erkek kardeşi olan Martin " Hadi ama Dannis! Amma da oyalandın, çabuk çık! Daha sırada kaç kişi var!" diye söylenip duruyordu. Eva ise tartışmasınlar diye "Biraz daha bekleyelim Martin. Şimdi çıkar Dannis ablam." diyerek ortalığı yatıştırmaya çalışıyordu. Fakat banyonun önündeki krizden daha çok mutfakta anne-babaları olan Marta ve Adrien'in bağırışmaları daha çok yankılanıyor ve herkesi biraz tedirgin ediyordu. " Yeter artık! Bıktım senden!" "Eh asıl sana yeter! Sabah sabah ne bağırıyorsun car car car?" diye çok sert bir şekilde bağırışıyorlardı. Eva'nın her zamanki gibi gözleri dolmaya başladı. Sonra da sessiz sessiz ağladı.
Minicik bir köyde, çok mutlu olan bir aile vardı. Bu ailede herkes birbirine saygılı, dürüst ve sevecen davranıyordu. Ama bir gün bir şeyler ters gitti ve ailenin hiç huzuru kalmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ KAPI
Mystery / ThrillerKüçük bir kız anne ve babasının ayrılığından sonra evden kaçıyor ve başka bir kulübe buluyor. Fakat bir şeyler ters gidiyor. Acaba küçük kız yolunu bulabilecek mi?