Park jimin
-Buldum!
Suga
-Neyi buldun!?
Park jimin
-Hahaha mesajın kimin attığını buldum!Gülümsedim ve yoongiye sarıldım.
Min cha
-Peki kim?
Park jimin
-Sence? Tabiki de babanGöz devirmişti.Ve bu onu tatlı yapmıştı.
Suga
-Şaşırmadım ama niye kendi numarasından atmadı da bilinmeyen numaradan attı?Jimin yere bakıp düşünmeye başladı.
Park jimin
-Onu bilmiyorumGözlerim saat ile buluştu saat akşam olmuştu.
Min cha
-Bunu sonra konuşuruz yarın işimiz var bay park yatmamız gerek hadi yoongi sende odana
Suga
-Annem bir bu iki yeminleÖyle bir imayla söylemişti ki bu cümleyi jimin ve ben gülmüştük.Yoongi odasına gitti bende kendi odama gittim jimin de öyle.Yatağıma yattım ve uyumaya çalıştım bugün olanlar aklımdan gitmiyordu.Ama bunları bir köşeye bırakıp yarın ne olacağı ile ilgilenmem gerekiyordu ama bunu da boşverdim ve gözlerimi kapatıp uyudum.
Sabah
Sabah kuşların ötmesi ile uyandım akşam uyuyamamıştım uyudum uyumasına ama gece 2 kere kalkıp boş boş yarım saat boyunca tavanı izlemiştim.Yorganı üstümden çekip ayağa kalktım ve dün getirdiğim kıyafetlere göz gezdirdim.İçinden bir tane siyah deri diz üstü etek üstüne ise tenrengi olan ve üstünde siyah puantiyeli olan omzu açık üstümü giydim.Saçımı ise su dalgası yapıp yana ayırmıştım.Hazırdım.Salona gittim jimin bekliyordu suga ise çoktan işine gitmişti.Evden çıkıp jiminin arabasına bindik ve şirkete doğru yola koyulduk.Çok sesizdik sadece nefes alıp verişimizin sesi duyuluyordu.Ve o sessizliği işte şimdi jimin bozmuştu.
Park jimin
-Neden suganın yanında bana 'bay park' diyorsun
Min cha
-Hmm suga tam olarak sana güvenemiyor o yüzden olabilirKıkırdadım.Göz devirdi.
Park jimin
-Neyse ama sadece jimin suganın yanında bileDerin bir nefes aldım.
Min cha
-Peki öyle olsunKonuşma son buldu ve tekrar arabanın içi sessizliğe büründü.
Devam edecek
Biliyorum kısa oldu ama olsun belki diğer bölüm biraz daha uzun olur sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanfictionBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}