#2İlk Səs"Söz Verirəm"

24 4 1
                                    

Ardı⬇️
Xoş oxumalar🖤

Ayyy səsini eşitsəzz,Qalın ama çox şirin olan səsini eşitdikdən sonra əlimi ürəyimə qoydum.Sakit ürəyim,sakit ayyy nə edəcəm Allahımm çoooox qəşəydi ,səsində bir zəhim var,hərgün eşitdiyimi düşünsəmm ayy bilmirəm ,bilmirəm həyəcanlandım.Yazacammm .Amma O birinci davrandı.

C:-mən ağlayıram,səsin səsin o səs...həmin o səs...aylarca ağlımdan çıxarmadığım o səs,Aman Allahım tapdım sən ,sən...Allahım çox sağol.
^^
Ağlayıram dedikdən sonrada mahnıyı qoşdum verdiyi duyğuyla gözlərim yaşardı və yazmağa başladım.

M:-hə,məni tapdın,sən tapdın..
M:-Səsin çox gözəldi....

C:-Sənin səsin...Deyəcək söz tapmıram.
Səndən bir xaişim var...

M:-buyur:)

C:-Varlığınla dünyama günəş olub işıq saça bilərsən?Məni qaranlıqdan qurtara bilərsən?
Xilas et məni,burda sənsizliklə tək qoyma,söz verdin.Düşünə bilərsənki dediklərim yalandır,Əmin ol mən başqaları kimi deyiləm.Ümidim olduğun kimi Mənimdə olarsan?

Mesajı gördüm,tərcümə etdikdən sonra sadəcə dondum.Telefonu söndürüb kənara qoydum.Ürəy atışlarım sürətləndi.Nəfəs almamda.Onla danışa-danışa ümidlənmişdim.Bəlkə bu xoşbəxt söhbətdən sonra bu cümlə biraz ağır oldu.Bugün emosianalam.Yox,ağıllı qərar verməliyəm.Belə olmaz nəqədər xoşgörülü olsamda belə bir məqamda ağıllı ,düşünərək qərar verməliyəm.Mütləq.Gecdi ən yaxşısı gedim yatım,anamı öpüb otağıma keçdim.Telefonu yatağın üstünə atdım.Əllərimi başıma qoyub otağı fırlanmağa başladım.
Nə edəcəm,bütün bunlar bir istiqamətə gedir.
Sevgi...Amma mən onun nə olduğunu bilmirəm bəlkədə bu ürək atışları.Yoxxxx yox Sakit olmalıyam.Ərgən kimi havada atlayın qışqıracaq deyildim(amma qızaran yanaqlarımı güzgüdə gördükdən sonra ,nəysə susuram---
Ona cavab yazım,dünənki kimi olsa inciyəcək:(

M:-Gecən xeyrə ,xaiş edirəm bu haqda daha sonra danışaq ,bugünkü söhbət üçün təşəkkürlər)sağol.
Anında gördü və yazdı.

C:-Yaxşı,Gecən xeyrə,şirin yuxular.Başa düşdüm çox tez davrandım bağışla.Səndə çox sağol,təşəkkürlər Nata❤
M:-Sağol♡
^^^^
Hə əla,bağlandı başqa vaxt danışarıq bu haqda,indisə yatım gözəl gün keçirdim.
Təşəkkürlər Allahım♡
Yatmazdan əvvəl səsinə birdə qulaq asdım:)
İndi yatmaq olar,məni hərgün təəccübləndirəm bu adam yoxmu...

Hərzaman dediyim kimi xeyirlisi.Gecən xeyrə Dünya♡



Oxuduğunuz,üçün çox sağolun♡
Sevilirsiniz:)
Dəstək olsanız sevinərəm♡
Ybda görüşmək ümidilə....
Hələlik♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UZAQLARDAKI YAXINIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin