69

350 13 1
                                    

Minél többet láttam a videót annál inkább nem tudtam eldönteni, hogy miért nyögte be ezt a mondatot. Először azt gondoltam, ez csupán a véletlen műve, de mégsem tűnt annyira idegbetegnek, mint a 2019-es Netflixes videóban. Aztán az ugrott be, talán a csapatot akarta így nyilvános módon lecseszni. Esetleg magára irányítani a figyelmet elterelésként, de még az is felmerült bennem, már akkora az arroganciája, hogy azt hiszi ő bármit mondhat, a világbajnoki címek miatt érinthetetlen.

Nem igazodtam ki rajta. Max szobájában öltözködve is ezen gondolkodtam. Nicole csupa jó ruhát válogatott ki. Végül egy fekete melltartóra és alsóra, egy bővebb fekete strasszokkal kirakott Pepe feliratos pólóra, egy koptatott farmerre, és egy púderszínű könnyű nőies sportcipőre, pár barna bőr betétrésszel voksoltam.

A pulcsik közül nehéz volt választani, sem a fazon, sem a szín nem tetszett, túl sportosak voltak, így végül a sima szürke kapucnis cipzáras verzió lett a befutó.

A többi cuccot visszatettem a szatyrokba, és bevittem a szobámba. Kétszer is felhívtam Totót de nem vette fel, aztán írtam egy sms-t is, de arra sem jött válasz.

A Red Bullos fiúk már összepakolták a berendezést, és a bulira készültek, én pedig nem tudtam mit tegyek. Így kissé fáradtan lerogytam a lépcső közepén az egyik fokra, és a kezemben forgattam a mobilom.

- Szia! – felpillantottam Seb éppen akkor jött felfelé.

- Szia! Kérlek, ne hozz semmi melót. Ma már nincs kedvem hozzá, bocs.

- Mi a baj?

- Hármat találhatsz. – leült mellém.

- Hallottam a fuck bombát, amit ledobott.

- Ne is mond. Hívtam, írtam, hogy átmenjek e vagy sem, de tesz a fejemre. Nincs túl sok kedvem sem a dühöngését csillapítani és balhézni, sem rányitni miközben az asszisztensével...

- Várj! Stop! Én ott tartok, hogy tegnapi csak kamu volt, és videója is van róla. Akkor most mi van? Azt hittem rendben vagytok, és tudja, köztünk nem volt semmi.

- Tudja, különben nem élnél....Nem tudom mennyire bízhatok benne...

- Értem. – nézett rám együttérzően – Egyébként örülök, hogy kibékültél vele. Legalább nem fog laposra verni. – nevetett fel – Reggel amikor a szállodai lobbiban összefutottunk azt hittem nekem jön úgy nézett rám, mintha darabokra akarna szedni. Didi meg Helmut terelte arrébb a lift felé.

- Igen nekem is mondta, hogy mennyire haragszik rád.

- Ehhez képest, a piros zászló alatt már normális volt. Hála a kibéküléseteknek. Ami ahogy hallom remekül sikerült. – nevetett fel hangosan.

- Te erről honnan tudsz?

- Lewis mesélte, hogy a falkavezér nem véletlenül késett el. – és már teli szájjal kacagott, én meg finoman a vállába bokszoltam - És azt sem felejtette ki, hogy Toto slicce lent volt amikor végül sikerült visszaszerezniük tőled. – itt már kétrét görnyedt a nevetéstől.

- Mert te bezzeg sosem csináltál ilyet!

- Mielőtt kimegyek a szombámból azért ellenőrzöm az outfittem.

- Ahha. Mindig! – és finoman hátba vágtam.

- Mindig. – kuncogott.

- Legközelebb majd én is azt teszem!

- Vagy ne a rajt előtt ess neki! – röhögött újra.

Mire megcsóváltam a fejem, és felsóhajtottam.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Where stories live. Discover now