Eram la masa impreuna cu parintii pentru prima data de cand am plecat de acasa... Pentru prima data sa intors si fratele meu acasa... Era un monent de neuitat si era timpul ca parintii mei sa afle ca mie imi plac fetele...
De ci eram la masa si era o tacere de marmant asa ca m-am hotarat sa sparg eu tacerea si sa le spun parintilor ca oricum Ruru stia de ceva timp...
- Ma! Pa! Tre sa va zic ceva...
- Da puiule zi ce sa intamplat...
- In primul rand nu imi mai zice-ti "pui".
- Bine... Altceva?
- Da. In al dilea rand trebuie sa stiti de ce am venit cu Lucy in aceasta perioada si nu cu vreun baiat... Pai vedeti voi...pe mine...nu ma...atrag baietii...iar Lucy este iubita mea.
- Pai asta este ceva neasteptat... Dar noi sa stii ca te sustinem si iti suntem alaturi... ;)
- Mersi si sa stii ca va iubesc foarte mult si nu stiu ce as face daca... nu ma-ti fi acceptat...
- Nu-ti face griji honey... tu esti sufletul nostru, cum sa nu te acceptam?
- Chiar va iubesc foarte mult!!!!
Si asa am terminat de mancat si mama i-a tot pus intrebari stupide lui Lucy pentru a vedea ce am mai facut in ultimul timp ca eu nu ii ziceam chiar tot mamei... LOL, cum sa ii zic tot mamei....
Au trecut orele asa de repede ca nu mai trebuia sa ma ascund de ai mei ca am o relatie cu Lucy si sa ne ferim privirile de ale parintilor mei si mno ce sai faci? Asta este viata. si faptul ca au aceptat atat de repede a fost cel mai frumos cadou de craciun, ca oricum in seara aia trebui sa mai vina si mosul pe la noi...
Era abia ora5 dupamiaza si in curand trebuie sa vina "mosul" sa vada ce a mai facut Luca(fiul fratelui meu)...
Luca era in camera parintilor lui pana ce Dave ajunge, Dave de sigur fiind "mos Craciun". In sfarsit a ajuns si persoana care se tot plangea ca el nu reuseste sa ajunga la timp. In scurt timp Luca este strigat de catre Ali(Alina= sotia fratelui meu). Luca coboara cate trei trepte o data si il vede pe mosu si ii sare in brate de aproape i-a dat barba si caciula jos...
-Ce aproape a fost sa fim descoperiti. spun eu catre Lucy
-Nu iti face griji si daca ar fi fost descoperit credema rezolvam noi cumva problema asta... Mi-a spus Lucy si mi-a dat un pupic pe obraz...
- De ce pe obraz???? Vreau sa ma sarute ca daca nu nu stiu de ce sunt in stare...
- Calm dawn tiger...
- C...c...cin...cine... esti? C...ce... esti? Vorbeam in sinea mea... Oare am inebunit si vorbesc cu voci din capul meu?
- Nu draga nu ai inebunit... Eu sunt constiinta ta si ar trebui sa te calmezi umpic ca devii agitata.
- Bine fie... Ma calmez...
- Piper... Piper... Piper? ce se intampla cu tine? aud dintr-o data vocea mamei care era speriata ca eram prinsa in gandurile mele si nu ii dadusem lui Luca cadoul din partea mea si a lui Lucy.
- Da... Ma acum... si Lucy se duce sub brad si ia cel mai mare cadou care se afla acolo...
Se indreapta incet spre Luca sa il dea dar nu se deranjeaza deloc pentru ai pune pe toti in suspans cu ce ar putea fi in cutia gigantica indreptata spre pusti... A ajuns in sfarsit si parca Luca ii smulge cutia din mana si incepe sa o desfaca...
- Din cate am inteles de la Piper sunteti amandoi cantareti asa ca... m-am gandit ca i-ar placea un set de tobe de jucarie si asa ca m-am gandit sa il iau si poftim...
- Sincer Lucy?
- Da? S-a intamplat ceva?
- Pai vezi tu si noi ne-am gandit sa ii luam un set dar noi nu ne permiteam si mno ce sai facem...? suntem muzicieni si nu stim cum sa iti zicem... Multumim... :)
- Da pai n-are rost sa imi multumiti ma gandeam ca poate ii va placea si mi-am incercat norocul...
Luca deschide cutia si scoate din ea setul de tobe dupa ce il vede o ia la fuga spre mine si spre Lucy si ne ia in brate si ne pupa pana nu mai putem... i-am dat si noi cate un pupic pe abraz amandoua de o data si l-am vazut ca parca vrea sa se inroseasca si am inceput sa radem si le-am spus si alor mei si lu fraimio si am inceput cu totii sa radem... Luca sa intors la tobele lui si a inceput sa le bata si chiar avea un ritm destul de ok...
Am mai stat inca vreo doua ore dupa care am mers fiecare in camera lui... Adica Ruru si cu nevastasa la el in camera, eu cu Lucy la mine in camera si parintii mei la ei in camera... Pot spune foarte mandra ca acesta a fost cel mai tare Craciun pe care l-am petrecut alaturi de familie mai ales ca nu tre sa ma mai ascund...
SCUZE LUME CA A DURAT ASA DE MULT DAR AM AVUT UMPIC DE BLOCAJ AL SCRIITORULUI DAR AM REUSIT SA IL PUN... LASATI COM SAU VOT... DACA VA PLACUT ASTEPT SI MESAJE PE PRIVAT... KISSES.... :*
CITEȘTI
Elena si Piper
Ciencia FicciónEste o poveste despre doua fete, care dupa un timp afla ca sunt surori si relatia lor devine si mai stransa. Impreuna vor ajunge la conducerea mafiotilor si vor domina piata neagra.