q ile yıqıldım dostlaar

5.1K 217 74
                                    

Her yerde her anımda olmasına lanet mi etsem yoksa beni bırakmadığı için teşekkür etsem mü  bilemedim.  O an içimdeki soruyu daha fazla tutamayıp sordum babama

"Baba bu hastan olan Rüzgarı biraz anlatsana tamam pek sevmezsin anlatmayi ama  detayları anlatma görünüşüyle takintilari neydi çok merak ettim" dedim . normalde babam anlatmayi sevmezdi bende pek sormazdim ama cidden ilk defa merak etmiştim. 

"Esmer uzun boylu renkli gözü birisiydi . ne zaman gelse siyahlar içinde gorurdum onu.  Çok icine kapanikti zor şeyler yaşamış anlatamamisti yardim etmem icin geliyodu ama yardimlarimi umursamiyo ve istemiyodu.  Cok takintisi vardi bu yuzden benle bile kavga etmisligi var bi kere deftere yazarak onunla konuşuyorum diye odayi terketti aylarca gelmedi falan ama sonra durum kötü olunca gelmeye devam etti.  Tuhaf birisiydi  katlanamazdin. " demesiyle bu kişinin Rüzgar olma ihtimali arttı resmen.

Paranoya mı olmuştum yoksa heryerden Rüzgarla ilgili bisey cikartmak mi istiyordum bilmiyorum ama inşallah ikinci secenektir . hem oylesi dizilerde bile denk gelmez tesaduftur bu ya.  Babamin aciklamasindan sonra bisey demeyip mimiklerimle tepkimi vermiştim ondan sonrada konu sapti gitti normal muhabbete döndü.

Pizzalar bittikten sonra eve gittik.  Öylesine bitkindimki uyumazsam ölürdüm heralde . annemle babama yorgunum diyip yukarı ciktim.  Pijamalarimi falan giyip camdan bi  baktım ama tırt resmen dünkünün aynısı hic mi bi kipirdama olmaz.  Tekrar hayal kirikligiyla yatağıma oturup Rüzgari aradım.  Telefonu calisiyodu.  Heyecandan elim ayağım titriyordu resmen.  Üçüncü calistan sonra açtı . heycanimin daha fazla artmisti.  Alo Ruzgar diyebildim zar zor

"Efendim" demişti sadece

"Şeey sen nerdesin kac gündür ya meraktan öldüm burda hicbisey demeden o hasta halinle gittin cok korktum varya " dedim bi nefes aldım cok hizli söylemiştim

" Sakin ol be kızım.  Tamam haklısın haber veremeden gittim ama merak etme dayım hastalanmis apar topar buraya geldim telefonum bozuldu bide Üstüne ondan haber veremedim sevgilim sana . hem sen beni çok mu özledin bakayım? " dedi firsatci ibnee yine zayıf anima denk getirmişti .

" Şimdi eveet desem egondan yanina varilmaz ama hayirda desem tribinden napsakki bilemedim " diyip kikirdayinca oda ordan güldü

"Tamam canim ben aldım cevabimi hıh"  dedi.

"Yaa tamam özledim gercekten ama ne zaman geliceksin ya merak ediyorum "

Dedim

"Yaa durumu pek iyi degil be güzelim simdi böyle bırakıp gelemem ya"

Diyince istemeye istemeye

"Haklisin oyle birakilmaz gecmis olsun ama ozletme kendini daha fazla" derken arkadan birisi Rüzgar diye seslendi

"Benim gitmem lazım dayim sesleniyo duydun yanlis anlama seni seviyorum özle beni bebek gelince telafi ederiz" dedi

"Dikkat et kendine"

Diyip kapattim.

Şuan resmen götünden gökkuşağı çıkartan midilliler kadar mutluydum. Öylesine rahatlamistim tarif bile edemem yaa.  Kendi kendime gülmeye baslamistim tabi ben o heycanla butun herseyi bırakıp gidip yatmistim mâlum herseyi zirvede bırakmak gerek

Dün gece öyle bi rahat uyumuştum sabah doping yemiş sporcular kadar enerjik  kalktim.  Hoplaya ziplaya asagi indim vee İnciciğim yine dökturmustu valla.  Gidip anneme sarılıp Günaydın öpücüğümü almıştım arkami dönüp babamı görünce ondanda bi öpücük aldim

"Erkencisiniz gençler bugüün" diyip gülünce onlarda güldü.  Ne kızım ya ne zaman gülsem etrafimdakilerde gülüyoo.  Heeeyt be bana.  Kim tutar be benii.  Sabah sabah gazda veriyorum kendime

"Kızım sabah sabah bu ne enerji dün ölü gibiydin şimdi şu haline bak gece naptin sen" diyince annem

"Napcam be İnci sultan erken uyudum ya pek bi dinç kalktim"dedim

Kafa sallayip halime gulduler.

Nihayet sofraya bakmak geldi aklima.  Bakinca gözlerimde yemek işaretleri belirdi resmen .

Kadın usenmeyip nasil yapiyo bilmiyorum ama yapiyo valla ya.

Yemeye başlayınca

"Ne şekilli yemekler gördüm lezzeti yook ne inci sultan sofrasi gördüm uuu beybiii" diyince annem nasil ego kasip guluyo varya kadının hosunada gidiyo ama caktirmamaya calisiyo ama beeen yemem tabikide. 

"Kızım sagolda konusmaktan yiyemedin hadi ye insan gibi " dedi.  Övdü mü gömdü mü anlamadım ayoool.

Ben böyle mal mal takilirken aklıma okul geldi ve o an q ile yiqildiim resmen. Sonra annemle babama zirildamaya basladim ve sonuç olarak miyşiiiiiiiiiin kompleytiiiiiiid.  Zor oldu ama olduu be.  Koşa koşa odama ciktim enerji patlaması yasiyodum resmen hemen hazirlanip asagi indim.  Napsak diye düşünmeye başladım bu seferde.  Veee kafamda yanan ampulleri gördüm resmen.  Babam suyu ve balıkları çok severdi. Yaniii sualtı dünyasınaaa gidebilirdik.  (Arkadaslar cahillik başa bela o koca akvaryumlarin adi ne bilmiyorum ama su altı dünyası diye bağırmak cok guzeeel)

Annemlere surpriz yapmak istiyodum.  Soylemicektim nereye gitcegimizi.

Yola ciktik yola salına salina yuruyorum benden raadi yok derken bi anda ibrahim tatli sesin kurşuna kafa attığı an gibi oldum.  Ileride Rüzgar cok samimi bi şekilde bi kıza sariliyodu.  O an neye ugradigimi sasirdim.  Gözlerim yerinden firlicakti o an bütün enerjim çekildi.

Annemlere belli etmek istemiyorum ama tepkimi gördüklerine emindim.  Yavas yavas o tarafa gidiyorum ama kalbim yerinden cikicak sanki.

En son kasımda yazmışım yaa ne egoist bişey olmuşum ben yeni farkettim.  Çok geç geldi biliyorum ne küfürler yedim ama okuyucu sayısı ben yazmadanda artiyodu bu cok hoşuma gitti jsjsjs umariim diger bölümleri bu egoyla yazmam kisa oldu ama burda birakmam gerekiyodu -.- kendinize iyi bakiin özleyin beni bebekler ;))))

TAKINTILIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin