Bunlarda kim?

15 0 0
                                    

Multimedia:Selin

Sabah çığlıklarla uyandım.Hemen kalkıp sessizce aşağıya indim.Aşağıda birkaç adam annemi sıkıştıroyorlardı.Annem beni gördü ve gelme işareti yaptı.
Kalbim boğazımda atıyordu.
Anneme yardım etmeliydim,
tam adam anneme vuracakken annemin önüne geçip:
-Sen ne yaptığını sanıyorsun?kimsin sen?Annemden ne istiyorsum?!dedim.Sesim hiç olmadığı kadar öfkeli çıkıyordu.
Adam piç smile yaptı.Gerçekten bu gülüşe gıcık kapıyordum!
Adam yanıma gelip ağzıma bir peçete tuttu nefes almam gerekiyordu ama peceteyi koklamamam gereltigini de biliyordum nefesimi tuttum ve bayılmış numarası yaptım.Annem ağlıyordu buna dyanamıyordum.Adam beni yerden kucağına alırken gözlerimi açıp anneme göz kırptım ve sessizce anneme:
-Geri  gelicem. Diye fısıldadım sesim çok kısık cıkmıştı.
Annem gözyaşlarını elinin tersiyle sildi ve oda bana:
-Umarım. Diyordu sesinde hiç umut yoktu bu beni daha da korkutuyordu.
Adam beni arabasına bindirdi ve büyük bir eve geldik beni salona koyduve kapıyı kilitledi yanıma oturdu ve uyuklamaya başladı salak adam anahtarı tam yanımdaki masaya koymustu.Adam uyuyunca sessiz olup adamın nefes alışını dinledim.Nefes alışlarının düzene girdiğini fark edince kalktim adamın bana içirdigı ilacı alıp adamin burnuna tuttum.Adam biraz çırpınsada sonunda bayılmıştı.Anahtarı aldım kapıyı açtım gitmeden önce adamın arabasının anahtarını ve cüzdanında olan 1000 Tl nin 500 tlsini aldım.
Arabaya atladım ve araba bi anda istop etti.
-Lanet olsun neden bunlar hep benim vaşıma gelir nedeeeeeen?
Cok mutsuzdum gözümden dökülen yasları elimin tersiyle silip arabadan çıktım.Yürürken yorulduğumu farketip yola oturdum.Sonra bir el ağzımı sıkıca tuttu.

Hehe biraz meraklanın bence.Yaşasın kötülük.

İşte HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin