Where Have You Been/ Rihanna
İwaizumi pistin ortasında durup karşısındaki çocuğu hiçbir şeyin şuan önemi yokmuşçasına süzerken onunla gelen arkadaşlarını tamamen unutmuştu. Şarkı bittiğinde kahverengi saçlı çocuk nefes nefese olduğu yerde durmuş , tek eliyle saçını düzeltmişti. İwaizumi kendisine gelerek elindeki birayi bir içişte bitirdi ve kafasını sallayarak locaya doğru ilerlemeye devam etti. Kafasında yaşadığı yaklaşık 2 dakika süren bu kaosu tartıyordu. Bileğinde bir el hissedince durdu ve arkasına döndü. Süzdüğü çocuk flörtöz bir gülümseme ile ona bakıyordu . Çocuğun onu pistin ortasına doğru sürüklemesiyle İwaizumi şoka girmiş ve ağzını dahi açamamıştı .
Çocuk onun bileğini bırakıp kollarını boynuna doladığında İwauzimi nefes alamadı. Çocuk alnını onunkine koyarak güzel sesiyle şarkıya eşlik etti:
-Where have you been?all my lifee, all my lifee"
Kahverengi saçlı genç kolları İwaizuminin boynundayken de güzel bir şekilde dans ediyordu. İwaizumi boynundaki ellere karşılık büyük ellerini gencin beline sardığında genç kıkıdadı. İwaizumi onun sesine karşılık gülümsediğinde kahverengi saçlı genç mutlulukla dudaklarını yaladı.
İkili saçma bir şekilde beraber dans etmeye devam ettiler. Tabii daha çok genç yerinde durmadan dans ediyordu ve dansının içine İwaizumiyi de katıyordu. Daha önce neredeyse hiç böyle dans etmeyen İwaizumi ise zar zor karşısındaki gence ayak uyduruyordu.
------------------------------------------------------
Whereee have youu been all my lifeeee??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Where Have You Been?/İwaoi
Fanficİwaizumi partide mükemmel bir adamla tanışır. Haikyuu/İwaoi Minific