SELAAAM. ben geldim bölüm medyasına bu sefer şarkı ekleyemedim çünkü o kadar müzikli bir bölümdü ki. hangisini koysam bilemedim. hadi bakalım o zaman geçelim bölüme satır arası yorumlarında buluşuruz.
Geldiğimiz yer deniz kenarında idi ama çok değişik bir yerdi.
-Neresi burası?
-Küçük bir koy ama çok güzel bir yerdir? Sevgilim ile hem de baş başa
-Ciddi misin?
-Evet güzelim hadi ilerle bakalım
-Yaa benim güzel düşünceli sevgilime bak sen
-Hadi ilerle sana bir sürprizim daha var.
-Daha ne sürprizi? Söylemezsen çatlarım bak
-Hadi hadi ilerle
Bana verdiği bezi yere serdim ve iki ucuna taş oturtup yanına geri döndüm
-Başka ne götüreyim?
-bak bu sepeti al yemeye bir şeyler getirdim?
-Tamam. Sepeti aldım ve serdiğim bezin ortasına koydum. O sıra aklıma gelen şey ile koşarak cedi'nin yanına gittim.
-ya maç ne zaman oalcaktı.
-Ha şey oldu ya. Takımın tamamı nedeni bilinmeyen bir şekilde rahatsızlandı. Öyel olunca bizim maç aksadı ya.
-Evet onu biliyorum.
-O yüzden haftaya olacak.
-Anladım.
-Ha birdde Nba den birr mesaj aldım normalde ocakta gidecektik ya kasım başında gideceğiz artık.
-Tamam bana uyar. Ben hep saldım. Aka koleji de aksadı zaten hava durumları yüzünden.
-Dilan buraya iş konuşmaya gelmedim güzelim.
-Tamam sustum.
-Git bakalım oraya sevgilim sana bir sürprizim var.
-Ne o?
-Güzelim oraya gidip gözünü kapar mısın?
-Tamam dudağımı büzerek serdiğim çarşafın üzerine oturdum. Gözümü kapattım ve beklemeye başladım. aradan anladığım kadarıyla 2-3 dakika geçmişti.
-Hazır mısın?
-Eveet
-Aç bakalım gözlerini
Gözlerimi açtım anladığım kadarı ile bir takı kutusu tutuyordu.
-Cedi'm bu ne?
-Aç bakalım Dilan'ım.
Kutuyu elime aldım önce üstündeki küçük kurdeleyi söktüm ve kutunun kapağını açtım. Bir lotus çiçeği kolye çıktı kutunun içinden.
-Sevgilim. Bu çok... çok güzel.
-Lotus çiçeği tüm kötülükler içinde açan Dünya'nın en güzel çiçeğidir. Aynı senin gibi yaşadığın tüm kötülükler içinde açan o kadar güzel bir çiçeksin ki anlatmam sana
-Sevgilim bu çok güzel. Ben.. ben çok teşekkür ederim.
-Daha bitmedi. Buda senin için
Arkasından bir gitar kutusu çıkardı.
-Yaa ama sen beni şımartıyorsun.
-Eee o kadar üzdük azcık şımartalım. Aç bakalım.
-Kutuyu açtım ve içinden su yeşili çok güzel bir elektro gitar çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Assistant
FanfictionHer şey o telefonun çalması ile başladı -Merhaba yeni işiniz hayırlı olsun -Kabul edildim mi? -Evet. Biz size iletişim bilgilerini göndereceğiz. En geç yarın kendinizi tanıtmış olun. -Çok teşekkürler. Bilgileri bekliyorum Telefonu kapattım ve kalbi...