-5-

152 3 0
                                    

Hermiona

Stále jsme leželi v posteli a povídali si. Vzala jsem si do ruky hůlku. Mezi tím co se šel Draco upravit do koupelny jsem na sebe použila kouzlo co mi vyčistilo zuby, přežehlilo oblečení a učesalo vlasy. Když Draco vyšel z koupelny tak mě objal a dal mi pusu do vlasů.

"Co budeme dnes dělat?" zeptala jsem se. "Mohl bych tě vzít se proletět. Co na to říkáš? A nemusíš se bát že bych tě nechal spadnout. Můžeš mi věřit." řekl a podíval se mi do očí. Viděla jsem v nich jak moc je nadšený ze svého nápadu a tak jsem mu na to přikývla.

Než jsme vyšli z jeho pokoje, použila jsem na sebe zastirací kouzlo. Když jsme ale vešli do společenské místnosti tak tam nikdo nebyl. Proto jsem kouzlo zrušila a společně s Dracem jsme se vidali na snídani.

"No to je dost už na vás čekáme. Půjdem se projít, tak jestli chcete jít s námi?" řekla Pansy a my s Dracem jsme se na sebe podívali.

"Promiň Pans ale já se musím připravit do školy a Hermiona mi s tim půjde pomoct. Ale jinak si to užijte." rekl Draco. Já jen pokyvala hlavou a pustila se do jídla.

---

Po snídani jsme se s Dracem odebrali do knihovny a tam jsme počkali než skupinka našich kamarádů vyrazí ven. Když jsme čekali už přes hodinu, tak jsme se vydali se převléct.

Když jsem vešla do společenky tak už tam Draco stál i se svým nimbusem 2001. Přešla jsem k němu a políbila ho. Pak jsme se vydali ven z hradu a došli až k famfrpálovému hřišti, kde jsme nasedli na koště a pomalu se vznesli vysoko nad zem. Nikam jsme neleteli. Jen jsme si užívali výhled na hrad a přítomnosti jeden druhého.

Ginny

Blaise, Pansy a Theo jsou fakt bezva. Rychle se z nás stali přátelé. Už jsme se blížili k famfrpálovému hřišti, nad kterým jsem uviděla vznášet se na koštěti mě dvě známé osoby. Rychle jsem se zastavila a schovala za strom.

Všichni na mě s úžasem hleděli. Ale když jsem jim ukázala na oblohu tak se také schovali za strom a pozorovali, co se bude dít dál.

"Hermiona si snad dělá srandu já ji na koště nedostala ani párem volů a s ním klidně vzletí."rekla jsem tlumeným hlasem. Ale nepustila jsem z nich oči.

Najednou se k sobě otočili a dlouze se políbili. Najednou nám to všem došlo.
(Teda kromě Blaise a Thea kteří to už věděli) Rychle jsem se ke všem otočila.

" Počkáme na ně ve společence a pak nám to budou muset vysvětlit. A teď rychle než sletí dolů." rozkázala jsem a všichni jsme vyrazili do hradu.

Draco

Létali jsme asi tak hodinu a pak jsme se vrátili do hradu. Cestou do společenské místnosti jsme vrátili koště do přístěnku pro košťata.

Byl to nádherné strávený čas s Hermionou. Teď jsme si chtěli jít odpočinout, ale když jsme vešli do společenky tak tam seděla skupinka našich kamarádů a upirali na nás zrak.

"Co tak koukáte?" zeptala se Mia, které se asi úplně nelíbilo že na nás furt koukají.

"Vy spolu chodíte?"zeptala se narovinu ginny. Já a Mia jsme se na sebe koukli. Viděl jsem ji na očích že nechce lhát a tak jsem řekl pravdu.

" Ano chodíme. Vadí vám to nebo proč tak zirate? "rekl jsem trochu ostře.

" Ne. Já jsem tak šťastná že jste vy šťastní. "řekla ginny a oba nás objala. Všichni ostatní přikývl a usmali se na nás.

" Tak a teď když už to víte tak my si jdeme lehnou. Ahoj. "řekla Hermiona. Chytla mě za ruku a dotáhla mě do mého pokoje. Tam jsme si oba sedli na postel a podívali se na sebe.

" Tak to bylo lehčí než jsem čekala." řekla Hermiona a já přikývl. Pak mě něco napadlo.

"Co kdyby jsi se  sem částecne nastěhovala. Když tu teď budeš trávit většinu nocí tak je blbost abys chodila furt sem a tam. Co na to říkáš?" rekl jsem a čekal co ona na to.

"Moc ráda. Tak dojdem pro mé věci ale nejdřív zvětšíte tvůj pokoj." řekla Hermiona a já se usmál.

(uvedení na pravou míru- Draco má svůj pokoj blais a Theo ho jen před tím přišli vzbudit.)

My whole world - Dramione (Dokonceno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat