- Lisa kérlek. Ez az utolsó versenyhétvége a szezonba, ezen a hétvégén múlik a bajnoki címem – nézett rám könyörgően a fiú, de nem mehettem el vele.
- Logan, itt fogok ülni a tv előtt és szurkolni fogok neked, de nem tudok elmenni.
A fiú mérgesen, köszönés nélkül indult el a szezonzáró Bahrain-i futamra. Nem akartam megbántani Logan-t, de hétfőn lesz a szülinapja és nagy bulit szerettem volna neki rendezni. Nagyon remélem, hogy mire hétfőn hazaér megnyugszik és örülni fog neki.
Vasárnap már szinte minden készen állt a holnapi partyra így nyugodt szívvel ültem le a tv elé, hogy megnézzem a fiú utolsó futamát. Ha az első ötben végez, akkor övé a 2020-as F3 bajnoki címe és jövőre már a F2-be vezetheti a Prema autóját Oscar mellett.
Logan az utolsó kanyart tette meg a versenyen és a harmadik helyen inti le őt a kockás zászló. A büszkeségtől és a fiú iránt érzett elfogyhatatlan szeretettől sírni kezdtem, mit sírni konkrétan zokogtam a kanapén. Annyi minden történt az óta amióta egy pár vagyunk. Elképesztően büszke vagyok Loganre amiért idáig jutott és örültem, hogy ezen az úton én is kísérhettem és remélhetőleg még jó sokáig kísérni fogom.
Hétfő reggel már mindenki a helyszínen volt és vártuk, hogy Logan megérkezzen Arthur Leclerc-cel aki a F3-as csapattársa volt. Nagyon reméltem, hogy a kicsi Löki nem kotyogta el magát és sikerül a meglepetés buli.
- Logan ne dühöngj, már csak el kell hoznom valami utána, mehetünk is tovább – hallottam meg Arthur hangját a kibérelt helyiség ajtajában, így gyorsan meggyújtottuk a gyertyákat és amint a két fiú látótávolságba ért énekelni kezdtünk.
- Happy Birthday to you – énekeltem mosolyogva majd a fiú elé lépve a kezébe adtam a tortáját – kívánj valamit – suttogtam neki és vártam, hogy Logan végre elfújja a gyertyákat.
A buli hamar beindult főleg amikor Dino is megérkezett Montoyával együtt. Vártam, hogy Logan mindenkivel váltson pár szót, hogy végre én is fel tudjam köszönteni a barátomat.
- Boldog Születésnapot kicsim! – csókoltam meg az amerikai fiút.
- Köszönöm! És ne haragudj, amiért akkora tuskó voltam, azt hittem nem akarsz velem lenni és egyedül hagysz egy fontos pillanatban.
- Sosem hagynálak egyedül. Végig szurkoltam az egész futamot. Nagyon büszke vagyok rád Logan – öleltem meg mire ő magához húzott egy sókra.
A buli felénél járhattunk, de néhányan még mindig a táncparkett közepén ugráltak, de voltak, akik már enyhén ittas állapotban üldögéltek a pultnál, igen lehet Arthur mellé bébiszittert kellett volna fogadni.
- Egyébként, mit kívántál? – hajtottam a fejem a fiú vállára miközben táncoltunk.
- Nem mondom meg, akkor nem válik valóra – nyújtotta ki a nyelvét, mint egy óvodás.
- Légyszi – néztem rá kiskutya szemekkel.
- Téged – mosolygott rám a fiú, majd megcsókolt.
- Azt hiszem, ezt valóra tudom váltani. Szeretlek.
- Én is szeretlek Lisa.
SzilviaDrg Remélem tetszik❤
ESTÁS LEYENDO
F1 One Shots
FanficEgyrészes Forma-1-es történetek. Borítót köszönöm @szukanyandiii ❤