Happy holly-jolly season to y'all! ❄️
Ma elmentem nagymamámmal ajándékokat vásárolni, s bár neki sikerült mindent beszereznie amit elképzelt, én semmit sem találtam és kezdek teljesen kikészülni, mert sem a húgomnak, sem pedig anyukámnak nem tudtam még mindig ajándékot venni. Lassan-lassan imádkozni fogok a fennvalóhoz, hogy küldjön valamit :)) On a brighter note, egy rettenetesen jó dologgal találtam szemben magam a tegnap, így végre valahára lett ötletem, hogy mit adhatnék a legjobb barátnőmnek. Mindenkinek előszeretettel ajánlom @britishbookreader Instagram oldalát, aki Harry Potter témában festeget könyvoldalakat és az Etsy boltjában árusítja őket. Ezen felbuzdulva (plusz amiatt is, hogy a legjobb barátnőm gyönyörűen tud festeni), úgy döntöttem, hogy én magam is megpróbálkozom valami ilyesmivel, így kerestem egy sziluettfotót a közös kedvenc filmünkből és ez született belőle (plusz pont annak, aki felismeri és megmondja a film címét :D). Még nincs teljesen készen, helyenként javításra szorul, no meg szeretnék rá egy idézetet is írni és képkeretbe tenni, de azért megmutatom amit eddig sikerült összehozni.
U.I.: A dal csak azért, mert valamiért csak most jutott időm a weird!-et végighallgatni és ez a dal az egész életem és még mindig ezerrel imádok mindent, amit Dom aranykezei és aranytorka kiadnak! ❤
Ti szoktatok kézzel készített ajándékot adni a családotoknak/barátaitoknak?
YOU ARE READING
Castle in the blizzard [Huszonnégy nap karácsony kihívás] //befejezett//
RandomA 'Huszonnégy nap karácsony' című kihívás @always_magical kezdeményezése. :) Egypercesek, aestheticek, zenék --- lesz itt minden. :D