Başlayalım o zaman
**
Eveet, diğerlerinin beni dinlemekten sıkılması üzerine dedikodular uçup gitmesin diye seni aldım, yazacağım ilk dedikodu şu;
Geçen gün parkta gezerken tanıdık birini gördüm, bu Offenderman. Her zamanki gibi abazalıklarını sürdürmek için-yada ben öyle sanıyordum- bir ara sokağa girdi onun ardından karşıma gülen surat Jeff çıktı, o da aynı sokağa girince neler olucağını merak edip gizlendim ve onlara bakmaya başladım. Seslerini rahatlıkla duyabiliyordum,
"Hey Jeffy seni burada görmeyi beklemiyordum."
"Bende seni beklemiyordum."
"Ee gül ister misin"
Jeff ağzını oynattı, muhtemelen bu bir gülümsemeydi. Evet derse neler olucağını hepimiz biliyoruz değil mi? Tepesinde olduğum ağaçta biraz daha gizlendim, sonuçta onlarda katildi, birazcık bile varlığımdan şüphelenirlerse konuşmayı bırakırlardı. Tam Jeff'in cevabını duyacakken bir 'pişt' sesi duydum, kafamı oraya çevirince onun Ray olduğunu fark ettim, o da mı buradaydı? Ya Jeff ile konuşmaya geldi yada tesadüftü, ben ilk seçeneği kabul ediyorum çünkü 3 ölümcül katilin aynı anda, aynı yerde olması ihtimal dışındaydı, Ray'in Offy'le iyi anlaşmadığını bildiğime göre ilk seçenek daha makuldü. Yine zehir gibiyim!
"Ne var Ray? Sessiz ol!"
Fakat bizi fark etmişlerdi bile.
"Ann, ağaçta ne yapıyorsun?"
Gözlerimi Offy'e çevirdim.
"Elma topluyorum."
"Ama kış mevsimindeyiz, kışın elma olmaz."
"Bende yeni fark ettim zaten, siz hepiniz neden buradasınız peki?"
Tek kaşımı kaldırıp şüpheyle sordum, suratlarını dikkatle izliyordum, en ufak bir mimik bile beni kesin bir sonuca götürebilirdi.
"Ben gülümü isteyen şanslı biri var mı diye bu sokağa geldim."
"Bende.... Av! Evet evet avımı köşeye sıkıştıracaktım o yüzden buradayım."
Gözlerimi yavaşça Ray'e çevirdim.
"Ah bende şeyden kaçıyordum.. şeyden.. yaşlı bir teyzeden! Kızına asıldım diye beni terlikle kovalamaya başladı, başka dil konuşuyordu galiba yabancıydı."
(Türk olduğuna bahise girerim.)
Bana inandırıcı gelmese bile onları daha dikkatli davranmaya itmemek için sustum ve eve geldim.
Onları daha dikkatli incelemeyi düşünüyorum, detayları not ederim!
Ben buraya yazıyorum, ya Jeff ve Ray arasında birşey olucak yada Jeff ve Offy.
**
Bu sadece Ray, Offy, Jeff dedikodusunun başlangıcıydı.
Dedikodunun devamı gelecek ama diğer bölümlerde. İşin sonunun nereye bağlandığını çoğunuz biliyorsunuz ama daha detaylı anlatmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ann'in Dedikodu Defteri
HumorEhem Tepki kitabımı okuyanlar Ann'in kitabımda dedikodu defteri tuttuğunu bilir, bnede dedim ki bu dedikoduları neden kitap yapmıyorum? Fihir benden çıhtı çalanı gırbaçlarım!