Deel 37

1.4K 37 0
                                    

Als ik wakker word van het geluid van een wekker probeer ik met mijn hand te zoeken naar mijn telefoon. Ik kan mijn telefoon nergens vinden maar ik lig zo lekker, ik wil eigenlijk niet bewegen omdat ik nog zo moe ben. Dan ineens houd het geluid op. Als het geluid stil is voel ik twee armen om me heen. Op dat moment besef ik me dat ik in Reede's bed lig. Beelden van gisteravond komen weer op in mijn herinneringen. Als ik terugdenk aan het geweldige gevoel wat hij me gister had gegeven begin in gelijk te glimlachen.

'goedemorgen schoonheid' fluistert Reede in mijn oor waarna hij me een kus op mijn hoofd geeft.

'Hmmh, goeiemorgen' reageer ik als ik omdraai en tegen hem aan ga liggen.

'Heb je lekker geslapen?' vraagt hij aan me.

'Ja heerlijk' zeg ik. 'Jij?'

'Zeker, vooral met jou in mijn armen' Dan kust hij me zachtjes op mijn lippen. Gelijk voel ik vlinders in mijn buik. Ik ben echt voor hem aan het vallen. Aan de ene kant wil ik me volledig overgeven aan dat gevoel maar aan de andere kant wil ik ook niet te hard van stapel lopen.

Reede pakt een afstandsbediening van zijn nachtkastje en klikt op een knopje. Vervolgens gaan alle gordijnen open. Het daglicht komt naar binnen en laat me beseffen dat ik een goeie kater heb van gister.

'Hmmhh' kreun ik terwijl ik me verstop voor het licht tegen zijn schouder.

'Hé als jij naar Yoga wil dan moet je wel opstaan slaapkoppie' zegt hij.

'mmhh, ja. Ik kom zo. Ik lig zo lekker. Alles in dit bed is zo heerlijk zacht, ik zou hier de hele dag kunnen blijven liggen.'

'Niet alles' zegt hij

'hmm, wat?' vraag ik slaperig.

Voor ik het weet draait hij me om in één snelle beweging. Ik lig op m'n zij en hij ligt tegen me aan, achter mij. Dan duwt hij zijn heupen tegen me aan. 'Niet alles schatje' zegt hij nog een keer als hij zich tegen me aandrukt. Gelijk voel ik wat hij bedoelt. Fuck, hoe krijgt hij het voor elkaar om me letterlijk een paar uur geleden te laten komen en ervoor te zorgen dat ik nu al weer geil wordt van hem. Ik hap naar adem, wat hem natuurlijk gelijk opvalt.

'Weet je zeker dat je naar yoga wilt?' zegt hij terwijl hij met zijn hand mijn heup vast houd en zich nog een keer tegen me aandrukt.

'Ik kan hier veel leukere dingen met je doen Jess'

Ik kreun door zijn woorden. 'We moeten dit echt voor school doen, anders dan wordt het helemaal niks'

'Kan je dan nog een nachtje blijven slapen?', vraagt hij aan me.

Die vraag had ik niet verwacht. Het geeft me het gevoel alsof dit voor hem ook niet zomaar een dingetje is maar misschien wel meer kan gaan betekenen.

'Dan heb ik wel wat spulletjes van thuis nodig' reageer ik.

'Is dat een ja?' vraagt hij.

ik draai me weer naar hem om zodat ik hem aan kan kijken. 'Ik wil even overleggen met Denise maar ik denk het wel'

'Iets zegt me dat zij het ook niet erg zal vinden om hier nog een nacht te blijven.'

Volgens mij heeft ze ook helemaal niet in de logeerkamer geslapen. Ik kan niet wachten om met haar te praten over alles.

'Hoe laat is het eigenlijk?' vraag ik aan Reede.

'uhhhh, effen kijken', hij pakt zijn telefoon. '12 uur precies'

'Zullen we dan maar uit bed gaan? Ik kan wel wat koffie gebruiken. en water. en ook paracetamol'

'Ja, je had wel een beetje veel op gister hè' zegt hij.

Fuck, ik had echt veel te veel gedronken gister. Mijn mond voelt ontzettend droog en ik heb het idee dat ik allergisch ben geworden voor daglicht.

'Misschien wel' zeg ik.

'Dorst?' vraagt hij en geeft me een flesje water aan dat op zijn nachtkastje staat.

'Ja, dankjewel' zeg ik.

'Paracetamol heb ik beneden liggen voor je. Dan moet je je eerst even aankleden want hoe graag ik je ook in alleen maar mijn t-shirt zie, ik wil niet dat iemand anders dat ziet'

Hij gaat op de rand van het bed zitten. Ik wil opstaan om te zoeken naar mijn yoga kleren in mijn tas maar op het moment dat ik langs hem loop trekt hij me op schoot.

'Je weet toch dat je me helemaal gek maakt hè' zegt hij

'Jij bent degene die hier alleen maar in een boxer loopt, hoe denk je dat ik me voel' reageer ik.

'Oh ja? Kan ik je dan niet verleiden om bij mij in deze kamer te blijven?'

'reede....' zeg ik.

Daarna gil ik omdat hij me ineens zo snel op tilt en me weer neer legt op het bed. Hij komt gelijk bovenop me liggen terwijl hij mijn benen uit elkaar doet zodat hij er tussen kan liggen. Hij begint me te zoenen en ik geef maar al te graag toe. Tegelijkertijd begint hij zich tegen me aan te wrijven.

'Reeeede, je gaat echt mijn ondergoed verpesten' zeg ik tegen hem.

'Ik vind het heerlijk als je nat bent voor me' zegt hij tegen mijn lippen aan.

'Maar we moeten zo weg' zeg ik terwijl hij me in mijn nek zoent. Ik ben niet meer instaat om na te denken als hij met zijn tong langs mijn nek gaat.

'Nu kunnen ze in ieder geval zien dat je geclaimed ben' zegt hij

'Wat???'

'Misschien heb je een klein opvallend plekje in je nek nu'

'Reeeedeeee' roep ik. 'Dat is eigenlijk helemaal niet eerlijk want aan jou zie je niks!'

'Oh bij mij mag je het ook wel doen hoor. Jij bent altijd welkom om te zuigen waar je maar wilt lekkerding'

'OMG Reeeeedeee' Ik duw hem van me af en loop naar mijn tas toe.

'Ik ga me omkleden' zeg ik als ik mijn kleding heb gevonden. Waarom zegt hij dat soort dingen altijd zo alsof het niks is.

Ik hoor hem lachen.

'Je bent zo onschuldig schat, ik moet toegeven dat ik je reacties prachtig vind op vieze woorden. Je probeert gewoon te verbergen dat je er eigenlijk hartstikke geil van wordt.'

Ik weet dat hij gelijk heeft maar dat hoef ik niet toe te geven natuurlijk. Dus ik loop met mijn spullen naar de badkamer en doe de deur op slot.

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu