12. Bölüm

106 5 0
                                    

1 Hafta Sonra:
Ben Mert'i arıyordum ama açmıyordu.Bi kaç gün daha böyle devam etti.Sonra telefonu açtı:
-Alo Mert.Seni çok özledim neden telefonlarıma cevap vermiyosun?
+Ne demek istediğini anlamadım?
-Pardon.Yaa çok özür dilerim.
+Sorun değil.Sen neden ağlıyorsun?
-Boşverin.
+Sesin bana bi yerden tanıdık geliyo.
-Hmm.Ne güzel.İyi günler.
+Bi saniye.Senin adın Toprak mı?
-Bundan sanane.
+Adın Toprak mı değil mi?
-Evet adım Toprak.Ama sen bunu nerden biliyosun?
+Ben sizin karşı binanızda oturan Bora'yım.
-Aa sen misin Bora?Şu esmer çocuk.Haha. (zorla gülmeye çalıştım)
+Evet.Konuşmak ister misin?
-Tabi.Ama mümkün ise bugün değil. (konuşmak istemiyordum ama kabalık olmasın diye "evet" cevabını verdim.)
Çocuğu ertesi gün aradım ve buluşabileceğimizi söyledim bir Cafe'ye gittik. Çocuk beni baya tanıyormuş iyi birine benziyordu. Yaklaşık 1-2 hafta hiç Arzu'nun yanına bile gitmedim. Sürekli Bora yanımdaydı. Çok iyi bir çocuktu ama sanırım benden hoşlanmaya başlamıştı bunu anlayabiliyordum. Fakat benim aklım hala Mert'deydi. Onu çok özlüyordum belki de onu unutmak için Bora ile olabilirdim.
...............................................................
Bir iki yıl geçmişti benim artık Bora'yla bir ilişkim vardı. Mert aklıma ara sıra geliyordu ama Bora yanımda olduğu için unutuyordum onu. Bora'ya resmen aşık olmuştum tabi üniversiteye de başlamıştık sanırım annem ve babam beni Bora ile nişanlandıracaktı...

BENİM HİKAYEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin