2020.12.10.
Sok minden kavarog bennem. Az érzelmi állapotom nagyon labilis, aminek több oka is akad... ha úgy érzem, jobban vagyok, valami elintézi, hogy visszazuhanjak. Nem vagyok jól. Ezt úgy mondom, hogy egy jó ideje felnőtt vagyok már. ...A rajzot egy aranyos anyuka kérte, négy óra alatt végeztem a felével, ezt láthatod, Kedvesem.2020.12.05.
Démonfiú. El tudok veszni a szemeiben! Remélem, egyszer végzek vele!😊
A wip azt jelenti, Work In Progress, tehát még bőven nincs kész! Nem látszik, de a pólója nagyon szakadt lett🤩És egy régebbi:
2020.11.08.
Tetszenek a részletei ennek a rajznak, de még ő sincs kész, sajnos. Valamikor őt is be kell fejeznem, nagyon sok a megkezdett rajzom!🤭😏0-0-0-0
Végszó:
Igyekszem pozitív maradni, mivel a testi épségemre is rámegy a depresszió. ...Nem, nem bántom magam, csupán gyengébb vagyok. A rajzolás, mint már biztosan említettem, rengeteget segít rajtam. Nem vagyok profi, nem is leszek az, de nem fogom abbahagyni. Támogatnak elegen ahhoz, hogy erőt tudjak magamon venni és pozitív maradjak, de pont olyan személy bántott ma meg, akire nagyon érzékeny vagyok és esélyem sincs megszabadulni tőle. Nem mintha szeretnék. Ez azonban így nem állapot...
Mindegy! Kedves Naplóm! Köszönöm a mai estét!❤️😊Fergeteges napot kívánok Neked, Kedvesem! Bármi van, fel a fejjel, mert leesik a tiarád! (A korona kifejezés jelen helyzetben nem szerencsés...)
UsagiKoi
ESTÁS LEYENDO
❤️Rajzaim❤️
FantasíaAnime stílusú rajzok minden mennyiségben❤️😍 Remélem, tetszeni fog nektek!