Chapter 13 {U/Z}

292 22 0
                                    

သူတို့သုံး​ယောက် သရဲကားကြည့်ပြီး​​တော့ ည​​နေ ၆နာရီ​တောင်​ကျော်​နေပြီ .. ဝဏ္ဏက Laptop ကို locker ထဲပြန်ထည့်ပြီး ထမင်းစားဖို့ ထမင်းစား​​ဆောင်တူတူတက်သွားလိုက်သည်...

"ဗိုက်ဆာလိုက်တာကွာ..." မိုးစက်က ထ​ပြောလိုက်​တော့ ဝသန်က

"အခုပဲ စားရ​တော့မယ်​လေ  ခနပဲ​စောင့်" ​ပြောပြီး ဝသန်က ထမင်းပန်ကန်သွားယူသည်...ခနကြာ​တော့

"​ရော့.... "

"အမ်.... ဝသန်​​ ငါ့အတွက်​ရောမပါဘူးလား😑..." လို့ ဝဏ္ဏအ​ပြော​ကြောင့်

"ငါ့လက်က နှစ်ဖက်ပဲပါတာ​လေ ငါ့အတွက်နဲ့ ပိုင့်အတွက်ပဲယူလို့ရမှာ​ပေါ့"

"​အေး​လေ မင်းကလည်း ကိုယ့်ဘာသာကိုယ်သွားယူ"

"​အေး....​အေးး... မင်းတို့​ခေတ်ပဲလုပ်ထားဦး​ပေါ့ကွာ" ဆိုပြီး ထမင်းပန်ကန်ထယူလိုက်ရ​လေသည်...
ထမင်းစား​နေရင်း စကား​တွေ​​ပြော​နေတာ..၉နာရီ​တောင်​ကျော်​နေပြီ..အဲ့ဒါ​ကြောင့် သူတို့ အခန်းထဲပြန်ကာ သွားတိုက်မျက်နှာသစ်ပြီး​အိပ်ဖို့ပြင်ကြရ​​တော့သည်..

"အဟမ်း...ဝသန် ငါတို့ ဒီည ခွဲအိပ်ရင်​ကောင်းမလား ငါလည်း ​တစ်​ယောက်ထဲအိပ်ရဲနေ​လောက်ပါပြီ..."

"အင်း" တစ်လုံးထဲသာ ​ပြောပြီးသူ့ကုတင်​ပေါ်သူတက်ကာ ​စောင်ခြုံပြီး အိပ်​နေ​သော ဝသန် ... မိုးစက်လည်း သက်ပျင်းသာတစ်ချက်ချပြီး ကုတင်​ပေါ် တက်လိုက်ရသည်...

A few minute later...

မိုးစက် ဟိုဘက်လှိမ့်လိုက် ဒီဘက်လှိမ့်လိုက်နဲ့ အိပ်မ​ပျော်... .

"ပိုင်.... အိပ်မ​ပျော်လို့လား"

"အင်းကွာ... ဘာဖြစ်​နေမှန်းမသိဘူး..."

"ငါလာအိပ်​ပေးရမလား..."

"ရပါ....."

"ဟိုဘက်တိုးးးး"

"အမ်...အင်းး. အင်း..." မိုးစက် စကား​တောင်ဆုံး​အောင်မ​ပြောလိုက်ရပဲ ဝသန်က သူ့ဘက်​ရောက်လာသည်....

"ဘာလဲ ဝဏ္ဏ​စလို့ငါ့ကို ခွဲအိပ်ဖို့​ပြောတာလား"

"အင်း ငါအရင်ကအိမ်မှာဆိုရင်​တော့ တစ်​ယောက်တည်းအိပ်​နေကျပါ အခုက ​နေရာစိမ်း​နေလို့လား မသိပါဘူးကွာ...."

"အင်းပါ..အင်းပါ... အိပ်​တော့ လာခဲ့ "ဆိုပြီး ဝသန်က လက်ဆန့်ပေး​နေတာ​ကြောင့် မိုးစက်လည်း ဝသန်လက်​တွေကြားထဲ ဝင်လိုက်သည်...

"ဝသန် မင်းက​ရော... အိပ်မ​ပျော်လို့လား ခုနက"

"အင်း"

"ဘာဖြစ်လို့လဲ ည​နေက သရဲကားကြည့်ပြီး​ကြောက်​​နေ​သေးလို့လား..... မ​ကြောက်နဲ့​နော် ငါရှိတယ် အိပ်..အိပ်" လို့ ​ပြောတဲ့ မိုးစက်စကား​ကြောင့် ဝသန် အသံထွက်ပြီးရယ်ချင်တာကို မနဲ​အောင့်ထားလိုက်တယ်
"ည​နေက ​ကြောက်လို့​အော်​နေတာ သူလား ငါလားကွာ... ဒီပိစိက​တော့ 🤣"  ဆိုပြီး စိတ်ထဲက​​နေ​လဲတွေး​​နေသည်..

My Youth is Yours {U/Z}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora