14.BÖLÜM

122 6 3
                                    

Konuşmaya başladım:

-Bora çok üzgünüm ama bu yüzük ile hayalini kurduğum kişi sen değilsin,Mert.Çok özür dilerim.Sen bana bi süreliğine Mert'i unutturdun.Sen bu süre içinde hep yanımda oldun.Bu yüzüğü attığım için aramızın bozulmasını istemiyorum.Tekrar tekrar çok üzgünüm ama benim kalbimdeki sen değilsin,benim kalbime sahip olan kişi Mert.Şimdi Rusya'ya gidiyorum.Lütfen peşimden gelmeyin!Teşekkürler (ağır bi konuşma yaptığımı düşnüyorum ama içimi döktüm sonuçta .-.)

Havaalanı:

-Lüten Rusya'ya bi bilet.

+Hanımefendi 2 saat sonraya  bilet var sadece.

-Tamam 2 saat boyunca bekleyebilirim (sanırım).

2 saat sonra:

-Buyrun biletiniz.

+Çok teşekkürler.

2. sınıfta uçuyordum,manzara çok güzeldi.Havaalanına indik.Mert Moskova'nın merkezinde bi yerlerde oturuyodu.Nasıl oldu bilmiyorum ama Mert'in evini buldum.Kapıyı çaldım ve Maria açtı.

-Selam Maria Mert nerde?

+Sanane bundan!

-Lütfen söyle Maria.Çok ihtiyacım var.Lütfen.

+Gitti Türkiye'ye Mert.

-Ne!?

Aman Tanrım bu kız ne diyordu?!?!

+Nişanlancaktık bugün.Kaçtı o ama.Ben sevmiyor onu.Ailem zorla evlendircekti.

-Ben de Bora'yı sevdiğimi sanmıştım ama onu gerçekten sevmediğimi anladım.

+Ingilizce konuşabiliyor mu sen?

-Yes. (Evet)

+Good. (İyi)

-Can u give me Mert's phone number? (Bana Mert'in telefon numarasını verir misin?)

+Yea.Writing (Evet.Yaz)

-Okay (Tamam)

+0505.......

-Thank u. (Teşekkür ederim)

+Np (Problem değil)

Mert'i aradım ve konuşmaya başladık:

-Alo sevgilim.

+Prensesim.

İkimiz aynı anda:

-Seni çok özledim.

+Seni çok özledim.

-Rusya'dayım.Senin evinde.

+Cidden mi?

-Evet.

+Geliyorum.

-Ben gelirim.

+Zaten yeni indim uçaktan havaalanındayım.

-Tamam sevgilim.

+Öpüyorum.

-Neremden?

+Prensesim yerim ♥

-Görüşürüz.

Mert geldi.Bana doğru koştu kucağına aldı ve döndürdü.Sonra dudaklarımı yaklaştı ve öptü.Beni öpmesini gerçekten özlemiştim.

-Neremden diye sormuştun ya dudaklarından♥...

BENİM HİKAYEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin