Take me to your paradise

4.4K 252 0
                                    

Lisaဆေးရုံရောက်တော့ nurseများကသူ့ကိုကြည့်ပြီးပြုံးစိစိနှင့် ......

သူreceptionသို့သွားကာ.......

"Bonjour" သူစတင်နှုတ်ဆက်လိုက်သည်....
"Bonjour Dr. Manoban...."
"Ai-je un horaire important......"အရေးကြီးလူနာရှိမရှိသူမေးလိုက်သည်......
"Seule Mme célia opérera à 1h Dr."
Mrs.Céliaကို 1 pm ကျရင်ခွဲစိတ်ဖို့ဘဲရှိပါတယ် Drဟု nurseတစ်ယောက်က သူ့ အချိန်ဇယားကိုကြည့်ပြီးပြန်ပြောသည်.......
သူခေါင်းညိတ်ပြကာ လက်ထောက် Dannielကို ခေါ်ကာ roundလှည့် ရန်ထွက်ခဲ့သည်........
သူ round လှည့်ကာ လူနာများ၏ အသေးစိတ်ကိုမှတ်သားပြီး သူ့နာနေခန်းသို့ပြန်လာခဲ့သည်......

နာနေခန်းရောက်တော့.... သူလူနှစ်ယောက်ကိုတွေ့လိုက်သဖြင့် သူ ပြုံးလိုက်သည်.........
"အင်း စစ်ဆေးရေးဝင်ပြီ"ဟု Lisaတွေးလိုက်မိသည်.....

"Lisa မနေ့ကကောင်မလေးကဘယ်သူလဲ......
နင်နဲ့က ဘာလဲ......
ဘယ်လိုတွေ့ကြတာလဲ...... ကိုးရီးယားသူလား...."ဟု သူ့သူငယ်ချင်းseulgi နှင့် Ireneက အလုအယက်မေးတော့သည်.....

"ဟဲ့ ဟိုနှစ်ယောက် ဖြည်းဖြည်းမေးပါဟဲ့.... အသက်လေးဘာလေးလဲရှုဦး....တကယ်တည်း Nonstopကိုမေးနေတာ.....ငါက ဘယ်ကစဖြေရမလဲ...."ဟု သူအော်လိုက်သည်.....
ထိုအခါ သူ့ကို ကြည့်ပြီး ထိုနှစ်ယောက်ခွက်ထိုးခွက်လှန်ရီမောနေသည်......

Seulgiက
"အော် lisa.... lisaနင် ဒီနေ့ဆေးရုံမှာနာမည်ကြီးနေတာဒါကြောင့်ကိုး......"ဟု ဗိုက်နှိပ်ကာရီရင်း
​ဆိုသည်........
"ဘာလဲဟ ငါက ဘာလို့နာမည်ကြီးရမှာလဲ......."
"ဘာမှမဟုတ်ပါဘူး...... ဒါနဲ့ နင့်လည်ပင်းက အနီကွက်က ဘာဖြစ်တာလဲဟင်........"ဟု Ireneက ပြုံးစိစိဖြင့်မေးသည်......
ထိုမှသူသတိထားမိကာ လည်ပင်းကို လက်ဖြင့်အုပ်လိုက်ရင်း....
"အာ......ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး...ခြင်ကိုက်တာပါဟ........" သူဖြေတော့......
Irene က မျက်မှောက်ကြုတ်ရင်း....
"ခြင်ကတော်တော်အကောင်ကြီးတယ်ဖြစ်ရမယ်နော်..... အကွက်ကြီးကနည်းတာမဟုတ်ဘူး......."ဟု ဆိုလိုက်သဖြင့် Lisaရှက်ပြီး.....
"နင်တို့က Duty မရှိကြဘူးလား..ဘာလို့ငါ့အခန်းထဲရောက်နေတာလဲ ငါ ခွဲစိတ်ဖို့လူနာအချက်အလက်ကြည့်ရဦးမှာ......."ဟု ဆိုလေသည်....

"အောင်မယ်.... စကားလမ်းကြောင်း မလွှဲနဲ့.....မေးထားတာ ဖြေဦး...... မဖြေလို့ကတော့ ဟိုစကီးလေးကိုမတွေ့တွေ့အောင်ရှာပြီးမေးရမလားပြော......"
"အမလေးဟယ် ဝီရိယကတယ်ကောင်း..... မရှာပါနဲ့.... ပြောပြပါမယ်ဟာ့"
"သူ့နာမည်က Jennie kim. ......
ကိုးရီးယားက.......#$##$@@# "စသဖြင့် သူမနှင့်ဆုံတွေ့ပုံမှတဆင့်ချစ်သူဖြစ်ပုံတို့ကို ပြန်ပြောပြလိုက်သည်.......

Love at first sight 😍Where stories live. Discover now