-Lale Yıldız Elidemir-
Düğün bitmişti şimdi de arabada eve geçiyorduk.Herşey o kadar hayal gibiydi ki...Bir yıl önce bu kadar mutlu olacağımı söyleselerdi gülüp geçerdim
Ama şimdi yan koltukta oturan ve büyük bir ciddiyetle araba süren kocam vardı.Ben bunları düşünürken emirin arabayı durdurmasıyla ona döndüm.L:Noldu?
Dediğimde gülümsedi.
E:Geldik sevgilim...
Dedi ve benim konuşmama fırsat vermeden arabadan inip kapımı açtı.Elini bana uzatınca elinden yardım alarak arabadan indim.Kapının önüne gelince kapıyı açtı içeri tam adımımı atacakken bir anda havalanmamla küçük bir çığlık attım.Sonrasında gülümseyerek başımı boynuna koyduğumda o da gülerek içeri girdi ve ayağıyla kapıyı kapattı.Başımı kaldırıp yüzüne bakınca dudaklarıma baktığını görünce sertçe yutkundum ve dilimle dudaklarımı ıslattım.Bunu yapmamla eğilip dudaklarımı dudakları arasına aldı.Sertçe öperken ben de karşılık veriyordum.Dudaklarımızı ayırmadan merdivenlere yöneldi.
(+18)
Sağ salim yatak odamıza çıkınca yavaşça yatağa bıraktı beni.Dudaklarımızı ayırıp yüzümü inceledi bir süre.Daha sonra başını boynuma gömünce sert öpücükler bırakıyor arada dişini ve dilini kullanarak izler bırakıyordu.O boynumda oyalnırken ben de ceketini çıkartmış gömleğinin düğmelerini açmaya çalışıyordum.
Düğmelerin tamamını açınca başını kaldırıp gömleği çıkarmama yardım etti.Gömlekten kurtulunca dudaklarınızı buluşturdu yeniden.Yine sert bir şekilde öperken belimden tutarak beni kendine bastırınca ikimiz de sesli bir şekilde inledik.Ellerimi sırtında gezdirirken arada bir de tırnaklarımla çiziyordum.Dudaklarımızı ayırdığında üzerimden kalktı beni de kaldırıp arkama geçti.Sırtımım açıkta kalan yerlerini öpüp ısırıyordu.Dilini kullanmaya başlayınca sırtımda hissettiğim ıslaklıkla yavaşça inledim.Ben inleyince onun gülümsediğini sırtımda gerilen dudaklarından hissediyordum.
Sırtımı öpmeyi bırakıp gelinliğin iplerine yöneldi elleri .Büyük bir ciddiyetle ipleri çözerken benim kasıklarım yanmaya başlamıştı.Bir süre sonra sonunda ipleri çözünce gelinlik üzerimden sıyrılınca sadece alt iç çamaşırımla kalmıştım.Emir yeniden önüme geçerek dudaklarıma yapıştı sert bir şekilde öperken belimden tutarak yeniden sırtımı yatakla buluşturdu.Çıplak göğüslerimiz her nefes alışımızda birbirine çarparken ikimiz de inliyorduk.Dudaklarımızı ayırıp yeniden boynuma yönelince benim ellerim pantalonunun kemerine gitti, kemeri çözüp bir kenara attım.Onun dudakları da boynumdan göğsüme doğru kayınca sesli bir şekilde inledim.O bunu umursamadan göğüslerime sırasıyla izler bırakıyordu.
Pantalonunun düğmesini ve fermuarını da açınca aşağı doğru sıyırdım yavaşça emirin de yardımıyla pantalondan da kurtulduğumuzda şartlar eşitti.O yeniden göğsüme yönelicekken onu engelleyip yerlerimizi değiştirdim.Bacaklarımı açarak kasıklarının üzerine oturunca altımdaki sertlikle yutkundum.Gözlerimi emirin gözleriyle buluştırunca pembeleşen dudakları iki yana kıvrılınca ben de gülümseyerek dudaklarına uzandım.Bir elimi yanağına koydum diğerini de göğsünden karnına doğru vücudunda gezdiriyordum.Onun elleri ise kalçamdaydı.Dudaklarından ayrılıp boynuna yönelince onun gibi sert hareketlerle dilimi kullanarak izler bırakıyordum.
Göğsüne gelince göğüs ucunu ısırdığımda inleyerek başını geriye attı.Ben gülerek devam ederken o da arada hafif hafif inliyordu.Karnını geçerek kasıklarına gelince oturduğum yerden kalkıp bacak arasına yerleştim.Kasıklarına da aynı şekilde izleri bırakınca elim boxerını buldu.Parmağımı kenarından geçirip aşağı doğru sıyırdım.Gözüm sertleşmiş erkekliğine kayınca yutkunamadım.Emir aniden yerlerimizi değiştirince bu sefer onun eli çamaşırımı buldu.Aynı şekilde aşağı sıyırınca tamamen çıplaktık.Yüzünü yüzümün hizasına çıkarınca dudaklarıma yapıştı.Sert bir şekilde öperken aynı zamanda da sürtünüyordu ve bu benim nefesimi kesiyordu artık dayanamayınca dudaklarımızı ayırmadan yeniden yerlerimizi değiştirdiğimde bu hareketini beklemiyor olacak ki öpüşleri durdu dudaklarımızı ayırınca yüzüne baktım gözlerini kısmış bana bakıyordu.