⚓Fail Nişan⚓

108 5 27
                                    

MultiMedya : Nişan derlemesi 😍

Bölüm Şarkısı : Sinan Özen - Evlere Şenlik

Selam herkeseee!🥰
Bugün bu bölümü düzenlerken #nazat etiketinde birinci sırada olduğumuzu farkettim. Ve inanın aşırı mutluyum.😍🥰💓
Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim.😇🌸🦋✨
İyi ki varsınız,
iyi ki benimlesiniizz!💞

36.Bölüm : Fail Nişan

" Evlere şenlik kızınız var.."


Yazardan..

" Hala! Babaanne! Bir bakar mısınız? " dedi Nazlı dudaklarını yalarken.

" Söyle guzum, ne oldu? " dedi halası elinde mutfak bezi, üstünde önlük, bir taraftan tabağı kuruluyordu.

" Bi otursana, size bir şey söyleyeceğim. "

" Uu hayur olsin. Bizum gız eve ergen gelmişta, bize bi şey diyecekmuş he mi? Gıyamat alametu! "

" Ay babaanne ya, geç otur hadi. "

Halası ve babaaanesi salonda ki koltuğa oturduğunda, Eylem genç kızın heyecanlı hallerine kıkırdıyordu.

" Gülme, benim de gülesin geliyo! " dedi Nazlı gülmemek için yanaklarını ısırırken.

" He gızım söyle haydi, diktin bizi ha buraya. " dedi halası merakla.

" Akşama misafirimiz var. "

" Kim miş ha bu misafirlar? "

" Karasular.."

" Ula onlarun uşaklari daa geçan akşam bizde galmamiş muydu? Ne du bunlar zırt pırt bize geliylar? " dedi Ömür Babaanne.

" Çünkü biz Ateş'le birlikteyiz. " dedi biranda Nazlı.

" Oyy gurban olurum, halasının bi danesi! " Halası, Nazlı'ya sarılırken babaannesi söyleniyordu.

" Sonunda gavur ellenda bi gavur oğlana gaçmadan bizum memlegetten bi oğlan buldun ha? İyi iyi.. Gelsunlar istesunlar senu bendan. "

" Ne? Hemen mi? "

" Heman tabii. Bağa bak gönül mi eğlendıriysınız siz? "

" Yok, yok babaanne ne eğlenmesi.."

" Pıtırcık yolda olmasa, belki diyebilirdik ama.. Neyse. " dedi Eylem sadece Nazlı'nın duyabileceği bir şekilde.

Nazlı onu gizliden çimdiklediğinde Eylem acıyla inledi.

" Tamam ama önce hazırlık yapmamız lazım. "

" He bak oni doğru dedun. Madem öyle hafta soni gelsunlar. " dedi Ömür Babaanne.

" Eee tanışma? "

" Ula salak uşak, zaten tanıyriz Garasulari? Da neyuni tanışacuk? "

" Anam doğru diyi gızlar. Olsun bitsin biran önce. "

" Aboo sizde beni başınızdan atmaya pek bi meraklıymışsınız. Pes! "

" Bakun ha şu densuzun deduğune! "

" Ne dedum, sanki dedum bi şey.. Doğruları söyleyrum! " dedi Nazlı'da babaanesini taklid ederek.

Dalgalan Karadeniz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin