SHADEI VAATEPILT
Ma kõndisin õues ringi, nautides oma vabadust. Ma olin lõpuks ometi kogunud piisavalt palju julgust, et oma idioodist isa juurest ära joosta, Kes peksab mind ja ükskord mu peaaegu ära tappis. Ma vaatan oma sinikaid täis käsi kuni märkan, et inimesed on hakkanud jõllitama. Kähku tõmban ma käised alla ja kõnnin raamatukokku. Seal võtan välja kõrvaklapid ja ühendan need arvutiga. Lähen youtube´i ning avan ühe yogscast'i video.
Login sisse ka ühte oma lemmikusse lehekülge Quotev'i. Seal teen läbi mõned iseloomu küsitlused. Leidsin ühe ka Youtube'i kohta ja sain vastuseks Yogscast. Ma naeratasin, sest esimest korda aastate jooksul olin ma tõsiselt õnnelik. Olla eemal oma isast, minna igale leheküljele mida tahan, ilma, et mind ähvardaks oht saada kere peale. Umbes tunni aja pärast pidin ööseks ära minema. Öösel magasin ühe pargipingi peal.
~UNI~
''Sa väike hunnik sitta! Kui sa kunagi veel lahkud...'' Alustas ta ''Tapan ma su ära.'' Ta hoidis minu kõril nuga, ja surus selle mu kaela poole.
''Tee seda.'' Pomisesin ma. Ta surus kõvemini ja ma karjusin.
~UNE LÕPP~
Ma istusin üles karjudes ja kallistasin hingeldadas oma põlvi. Rääkisin endaga, et ennast maha rahustada. Oli Kõrbe külm ning kell oli umbes 1 hommikul. Ma tõusin püsti ja koperdasin, Ikka veel kergelt värisedes lähimasse majja. Ma katsusin linki ning tuli välja, et see oli avatud. Läksin toa nurka ja varisesin seal kokku. Kogu ülejäänud öö magasin sügavalt. Ärkasin üles vaid sellepärast, et kuulsin hääli enda kohal sosistamas. Vaatasin ülesse ja nägin Yogscast'i enda kohal!
Yogscast! Alustasin ma, alles siis aru saades, et olin Nende peakorterisse sisse murdnud. ''Pagan, vabandust ma ei peaks siin olema. '' Ütlesin ma enne kui Lewis mind katkestas.
''Sa tead kes me oleme?Mida sa siin teed?''
Vastuseks lihtsalt tõmbasin käised üles ja näitasin neile oma Sinikaid ja haavu.
LEWISE VAATEPILT
See poiss lihtsalt tõmbas oma käised üles. Alguses olin ma segaduses aga siis nägin ma tema sininkaid ja haavu. Paljud teised ahhetasid, Kim isegi kallistas teda!
''Mis juhtus? Kas sa lõikasid endale sisse?'' Küsis Hannah, hoides minu käest kõvasti kinni
''Ei see oli...'' Ta ei lõpetanud oma lauset , vaid tõmbas ennast kerra ja hakkas nutma ja värisema.
''Mis...'' Jõudsin ma öelda enne kui ta mulle vahele segas.
''P-p-paanikahoog''
''Mis me teeme?'' Küsis Sjin
Poiss andis Sipsile telefoni.
''Helista kontaktile nimega K-katlin.'' Puterdas ta. Ma kuulsin teiste poolt sosinaid.
Sips helistas numbrile ja seletas olukorda, mõne aja pärast andis ta telefoni poisile.
''Hei katlin''
''Ma loodan, et temaga on kõik korras.'' ütles Kim
''Miks tal nii palju arme on?'' Mõtiskles Simon
Pärast seda kui poiss oli maha rahunenud viisime ta teisele korrusele.
''On sinuga kõik korras'' Küsisin ma talt murelikult
''Ei'' Ütles ta ikka veel värisedes. Tema otsekohasus pani mind imestama. Ta nägi välja nagu keegi kes lukustaks kõik teised välja.
''Kas me saame aidata?'' Küsis Simon.
''Te juba olete''
SHADE'I VAATEPILT
Lewis ja teised andis mulle küsivaid pilke.
''Te päästsite mu elu. Te olete põhjuseks miks ma olen elus, Ma oleks eluga alla andnud, Kaotanud tahtmise elada juba aastaid tagasi kui poleks teid olnud.'' Laususin ma, andes neil nõrga naeratuse
''Tõsiselt?'' Küsis Duncan ukse juurest. Ma noogutasin
''Aga mis sinu nimi on?'' Küsis sips, Ma olin rõõmus teemavahetuse üle.
''Mu nimi on Shade (Vari inglis k)''
''Shade, imelik nimi.'' Imestas Lewis. On jag imelik nimi, tegelikult pole see üldse nimi. Sa ei leiaks seda kusagil nimede raamatus ega midagi. Aga mulle meeldis see, See tegi mind eriliseks
''Kas te saadate mind tagasi mu isa juurde?'' Tundsin ma huvi.
''Ei'' Ütles Sjin ukse poole kõndides. Kõik teised ruumis noogutasid nõustused, nad ei saada mind tagasi.
''Me peame midagi tegema!'' Ütles Lewis
Sellest hetkest alatest teadsin, et asjad lähevad paremaks.
YOU ARE READING
Omaks võetud (taken in)
FanfictionShade logan elab Bristolis. Team isa, Jonathan, Hakkas teda peksma juba siis kui ta oli viiene ja ähvardab teda ära tappa kui ta peaks veel kord ära jooksma. Tal on vähe sõpru, peamiselt sellepärast kuna ta on kolm klassi vahele jätnud ja ta ei rääg...