not/noktalama işaretlerine dikkat etmeyeceğim⚠
--
herkese merhaba ben alssy 16 yaşında sarı saçlı bir kızım okula gitmiyorum yani ben istemiyorum ve ailemde artık kabullendi babam çok küçükken öldü biz başka bir ülkeye taşınıp annemin arkadaşında kalıyorduk evi cidden çok büyüktü odam neredeyse 1+1 evlere benziyordu ilk önce eşyalarımı yerleştirdim daha sonra annem odama gelip kızım rahatmısın tarzında sorular sormaya başladı ve eli kadınlığıma gidiyordu annemden bunu beklemiyordum lez olduğumu biliyordu ama onu daha önce öpmeye çalıştığımda karşılık alamamıştım her neyse dudakalrıma bir öpücük kondurup odadan çıktı ben ise çantamdan çıkardığım fotoğraflara bakıp dudakkarımı emiyordum,buraya birkaç tane koydum ama bunlar daha hiçbirşeydi o evde neredeyse 2. ayımız geçiyordu eve geç saatlerde geldiğimde annemin inlemelerini duyuyordum haklıydı annem odama geldi ve kızım senin odanda duşa girebilirmiyim dedi saçlarının bir kısmı ıslaktı tabiki annecim dedim ve iç çamaşırlarımıda çıkartık yatağımın içine girdim annemin duştan çıktığını hissettim belimde bir el vardı yana kayıp tersime döndüm bu annemde bi yandan göğüslerimi okşuyordu zevk alıyordum bana göz kırpıp yanımda uyumaya devam etti ama ben çoktan kendimden geçmiştim.