5:50 az ébresztő órám dörömböl, szinte olyan mintha egy ember akarna jutni be a hálószobámba. Felkelek. Kinyomom, az ébresztőm majd visszahuppanok az ágyba. Mellettem már nincs senki. Valószínűleg Chris már lent van és készíti nekem a túlélő szérumomat. Avagy a kávém. Amint leérek, egyből látom, hogy senki sincs, lent megnézem a hallt, de ott sincs senki. A kávémnak sehol semmi nyoma. Tehát mégis csak elment valahová. Lehet elfogyott a tej ezért leugrott a boltba. Odamegyek a hűtőhöz és megnézem, mit találok reggelire. Az oldalsó sarokban ott villog fehér színű jóbarátom. A tej. Tehát mégsem boltba ment Chris. Lehet hamarabb be kellett mennie. Végre sikerül megnyugvást lelnem. SMS érkezik tőle:
"Be kellett mennem hamarabb. Este hatra itthon leszek édes. Szeretlek <3 <3"
Mire vissza tértem a valóságba a Lattémhoz beállított kávém már lefőtt. Gyorsan felforraltam a tejet majd felhabosítottam a habosító géppel. Gyorsan egy pohárba töltöttem a kávém majd óvatos kör körös mozdulatokkal beleöntöttem a tejet, mígnem érte el a feléig ezután elkezdtem befelé öntözni mintha csíkokat akarnék rakni bele ezt megismételtem 3x, míg nem kaptam 4 levelet és 1 szívecskét. Aztán megszórtam kakaóval és az asztalra raktam. Kivettem egy kakaós csigát a fagyóból és bedobtam a sütőbe. Míg sült a kalács addig keksszel megittam a lattém. Aztán megettem a kakaós csigám mihelyst kihűlt. Ezután gyorsan felöltöztem fent a hálónkban és nemi gyors sminket kreáltam az arcomon. Felkaptam a táskám és indultam dolgozni. Útközben 2 hívást is elintéztem. Tudom törvényellenes, de muszáj voltam, hiszen fontos volt. 40 perc múlva már a munkahelyemen voltam. Pontosan kezdésre értem be. Felvettem a kötényem és indultam is a bejárathoz. Bementem a pulthoz és üdvözöltem a főnököm.
- Te aztán kicentized az időt mindig. Vagy az idő centiz téged?
- Hát figyelj, Adam én rutinom szerint haladok.
Ezzel le is záródott a beszélgetésünk. A forgalom ma is jól fog menni. Már korán reggel nyitásra egy vagonnal jöttek. Dél körül írtam egy SMSt Larennek hogy nem ugrana be egy kicsit a kávézóba. Alig telt el 5 perc már itt is volt. Ő a műszak váltóm. De mivel ennyire sokan vannak, nem hiszem, hogy egyedül boldogulnék. Még jó hogy ilyen kedves és segítőkész. Bár a túlóráért mindig kap plusz pénzt. Így ez neki is jó üzlet. A műszakom 2 körül véget ért így elindultam haza. 3 körül sikerült hazaérnem. Még gyorsan kimostam. Kiteregettem és megfőztem mire Chris hazaért.
- Édesem hazaértem.
- Mindjárt megyek
Még a fürdőben voltam hisz a hőség legnagyobb ellenfele a hidegzuhany. Miután letusoltam felvertem egy kombinét és indultam le az ebédlőbe.
- Hogy telt a napod?
- Jól csak fárasztó volt, na és neked édeském?
- Úgy szint. Túl sok vendég volt. De már 3-ra itthon voltam. Készítettem neked vacsorát. Szedek ki neked.
- Jól van édes, de te is egyel és pihenj aztán.
Vacsi után Chris lezuhanyozott. Addig én ágyba bújtam és vártam rá. Közben válaszolgattam az e-mailek-re.
-Jó volt a vacsi. Köszönöm
Neki ez már boldogság, hiszen a munkahelyén nem ehet főételt.
- Igyekeztem. Örülök, hogy ízlett.
- Na, jól van, pihenjünk. Jó éjszakát édes.
- Jó éjszakát kincsem.
Puszit Nyomott a fejembubjára és leoltotta az éjjeli lámpát.
Másnap megint dörömbölt a vekker.
Hát nem igaz még hányszor kell korán kelnem. Jó lenne már pihenni. Már megint korán kelés. Már megint egy újabb monoton nap. A napom nagy része ugyanúgy telt, mint a többi kivéve hogy ma már végre nem volt nagy forgalom. Még 2 nap van a hétből. Már csak 2 napot bírj ki Mary a hétből. Ezzel biztatom magam minden egyes nap. Számolva vissza a napokkal. Másnap ugyanúgy ébresztett a vekker. De jó már megint kelhetek. És ez így ment egészen szombatig. Szombaton viszont magamtól Chris nem volt a helyén. De jó egyre több az ilyen. Ha nem a vekker akkor ő kelt így fel és nem is később korábban.