71

350 16 7
                                    

71.rész

- Ne haragudj. -mondta komolyan, mire kérdőn pillantottam rá – Hidd el én nem vagyok az a fickó, aki hírtelen beleugrik valamibe.

- Hát nekem eddig nem ez jött le. Amelyik csaj eddig eléd...

- Ha valakitől többet akartam, mint egy-két numera, akkor igyekeztem megfontolni minden lépést.

- Úgy érted végigjártad a randi, udvarlás, szex, összeköltözés stb. fokozatokat?

- Nem szeretek sietni egy kapcsolatban, és azt pláne utálom, ha miattam a másik azt érzi sürgetik, siettetik, és bele van kényszerítve valamibe. – erre összefontam magam előtt a karom – Tudom, hogy amiket tettem, és mondtam az számodra sokkoló és kiborító. Egy hét alatt olyan sok minden történt velünk...

- Mintha egy év lett volna, nem hat nap.

- Igen... Nem ismerek magamra, mióta veled vagyok.

- Zavar téged, hogy már nem te vagy a tökéletes, kiszámíthatatlan, mindenek felett álló és mindenkit irányító Toto Wolff.

- Az jobban zavar, hogy bár hiába van benne logika, akkor is gyakorlatilag felrúgtam az egész életem egy lányért, akit pár napja ismerek.

- Visszakoznál?

- Már nem lehet. És nem is akarom megtenni, de azt hiszem értem Niki miről beszélt.

- Mire gondolsz? – dőltem a korlátnak, és őt átölelt.

- Úgy gondolta csak közös érdeklődés, a biznisz és a vonzalom miatt vagyok Susieval.

- Hm... Kár, hogy nem ismerhettem... - gondolkodtam el – Biztos utált volna a nagy szám miatt. – nevettem fel.

- Kedvelt volna. Ami a szíveden az a szádon. Sokban hasonlítotok. – mosolygott rám.

- Jobban ismert téged, mint te magadat.

- Én is tudtam valahol mélyen, hogy Susieval köztünk ennek már régen vége...

- De?

- Nem akartam felbolygatni az életemet, könnyebb volt egy illúzióban élni. – megsimogattam az arcát.

- Jobb egyedül, mint egy rossz kapcsolatban. A magány egy jó lehetőség arra, hogy találj valakit, aki hozzád való.

- Harminc évesen még én is így gondoltam.

- A legtöbb pasi ötvenfelé is szuper huszas-harmincas lányokat tud felszedni, évekre nem csak pár alkalomra. Te is pontosan tudod, csak a kezedet kell kinyújtani és a legtöbb csaj az öledbe hullik.

- A legtöbb csaj csak egy éjszakát akar. Nem vagyok az a sugar daddy típus. – mondta keserűen – Legalábbis remélem ott még nem tartok.

- Mi a baj?

- Semmi. – mosolyogott fáradtan.

- Mond el...

- Úgy viselkedek veled, mint egy őrült elmebeteg. – nézett a szemembe.

- Hát volt pár húzásod a héten. – nevettem fel, de ő komoly maradt – Itt vagyok. Veled. – simogattam meg a karját.

- Még...

- Toto... - gyengéden a vállait simogattam, de látványosan feszült volt.

- Én csak...-a hajába túrt.

- Mit nem mondasz el nekem?

- Csak aggódom, hogy...- bámult oldalra, a kezem a tarkójára csúszott, és erősen magam felé fordítottam a fejét.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Where stories live. Discover now