Sziasztok! Ahogy a könyv leírásánál olvashaztátok, nem egyedül írom.
☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
CARINA - MSZM_06
BECA - Five_Moon
EMMA - kejure
ALICE- Aniver_02
CALY - Calye_Naomy☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
🏅A Borító saját szerkesztmény.
2020. Dec. 12.Ennek a résznek a publisholása
2020. Dec. 30☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
Tulajdonsáfok, képessgéer, fegyver:
Calye:
- Barna haj
- Kék szem
- Empatikis
- Sokat beszél
- Közepes "méretű"
- Földön élCarina:
- fehér haj
- kék szem
- átlag magas
- flegma
- zárkózott
- érzékeny
- bolygó: RuandaBecca:
-barna haj
-kék szem
-közepesen magas
-kedves
-erős
-logikusAlice (eredeti: Arisu)
- lopakodó
- logikus
- túl optimistaEmma:
- energia bomba
- közösségi ember
- precíz
- kedves☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
Sziasztok! Calye vagyok!
15 és fél éves, gimibe járok 9.-es vagyok!
Az apámmal élek, mert az anyám 2 éves koromban meghalt. Mint minden gyerek akinek kiskorában meghalt az egyik szülője, nem emlékszem rá. Apa nem szeret róla beszélni. Egyke vagyok nincs testvérem, és már nem is lesz... Úgy irigyeltem azokat akiknek van testvére, de már bele törődtem. Mindig is érdekelt a világűr, a földön kívüli élet.
Apukám rengeteget van velem, nagyon szigorú mert fél, hogy engem is elveszít. Én serdülő ként, ezt nem annyira díjjazom, ezért nem csoda, hogy szinte folyton veszekedünk. Apának egy olyan állása van amiről én nem tudhatok, valami nyomozó szerű. Minden nap csak annyit dolgozik, amennyit én a gimiben vagyok, még is rengeteg pénzünk van. Szokott mesélni, hogy milyen lehetne egy testvér dimenzió bolygó, de nagyjából semmit nem értek, mert lényegében olyan egyenleteket álít fel, amiket szerintem még a testvér bolygónk legokosabb embere sem érthetne. Próbáltam oárszor figyelni, de ha egyszer nem értem, nem kelti fel az érdeklődésem...A suliban az egyik leghelyesebb sráccal járok. Ezért nem is meglepő, hogy egy csomó másik lány rajta lóg. Eddig nem érdekelte őt a többi lány, de egyik nap láttam egy lánnyal kézenfogva sétálni. Persze próbálta magát kimagyarázni, de nem tudott meggyőzni. Teljesen össze törtem...
☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
Köszönöm szépen, hogy végig olvastad!
Remélem tetszett! Olvasd el a többi lány bemutatkozóját is!
YOU ARE READING
Dimenziók őrzői - CALY
FantasyÖt lány, öt bolygó, de ugyan az a dimenzió. A dimenziók sorra dölnek romba, köztük a föld is. Minden bolygónak van egy örzője és egy védője. Egy fiú és egy lány. A bolygók összefognak, hogy a világ ne tünjön el... Caly egy átlagosnak tűnő lány, de a...