|SOOBIN|
Semmi energiám nem volt a sok alvástól és egyre nagyobb kihívást jelentett ébren maradni ha valaki bejött hozzám, márpedig a hyungok mindig megtaláltak valamivel, én pedig örültem is volna a társaságuknak, de alig tudtam rájuk figyelni.
- És akkor TaeTae azt mondta csináljak amit akarok és azt is tettem, még is dühös lett!Most szerinted?
- Hyung...Ha valaki azt mondja, hogy csinálj amit akarsz akkor inkább ne csinálj semmit. - Csuktam be a szemeimet, mire egyből rácsapott egyet a combomra.
- Hé, ne aludj vissza! - Csapott rá megint, mire nagy nehezen ránéztem. - Komolyan mondom kikészít téged ez a hely.Mássz ki az ágyból, elviszlek sétálni.
- Nem hiszem, hogy megtudok állni a saját lábaimon...
- Majd lassan haladunk, próba szerencse.
Végig totyogtam az egész épületet, egészen a teraszig, hogy friss levegőt szívhassak és végre leülhessek ott egy padra, míg megnézem a naplementét.Örültem volna, ha Jungkook helyett most Junieval láthatnám ezt és nem egy kórház teraszáról, de sajnos nem így alakultak a dolgok.Hallottam, hogy JK rágyújt mellettem, így rá sem nézve kitartottam a kezemet, ő pedig rakott bele egy szálat és egy öngyújtót.Tényleg jobb volt, hogy kihozott ide, a kinti hideg ébren tart és végre mást is tudok csinálni az alváson kívül.Meggyújtottam a szálat és visszaadtam a gyújtót hyungomnak, majd csak csendben bámultam magam elé, míg ezt a bűzrudat fogyasztottam.
Össze kéne szednem magam hiszen így nem leszek képes véget vetni annak ami a falkában történik.Lenne rá még így is egy módom, de nem merem megkockáztatni...Már csak azért is nem, mert ha Junie visszajön hozzám, nem akarom, hogy egy szörnyetegként tekintsen rám.Márpedig úgy is visszajön, csak idő kérdése.Eddig mindig én tartottam ki a kapcsolatunk mellett hiába jelentette be jó párszor, hogy szakítsunk, azt hiszem ha már azt mondta, hogy szeret, akkor meg tudja tenni ezt is.
Azt hittem minden simán fog menni az eljegyzéssel, de úgy tűnik még nincs itt az ideje.Végülis először azt mondta, hogy majd két év múlva ha esetleg hozzám jön, talán nem viccelt vele, viszont az még rengeteg idő.
- Hyung, szerinted el kéne engednem? - Alig tettem fel a kérdést, már nyakon is csapott és arrébb tolt, hogy leüljön mellém.
- Először is szívj el még egyet, mert szükséged van rá és hülye vagy. - Nyújtott át egy újabb szálat, amit elvettem tőle, mert valamilyen szinten már hiányzott a cigizés és most rohadt jól esett. - Másodszor pedig ne legyél már fogyatékos, a vak is látja, hogy mennyire szereted és ő is téged.Biztos megvolt az oka annak, hogy most nemet mondott, még csak 18 éves, fontos számára a karriere, mert megküzdött érte és amúgy sem szokták engedni az idoloknak, hogy randizzanak, csoda, hogy eddig engedték nektek.
- Te is együtt vagy Taehyunggal...
- Igen, de Tae megfenyegette őket, hogyha szakítania kell velem akkor felbontja a szerződést, az pedig igen nagy törés lett volna a kiadónak.Nincs könnyű dolguk és néha a rajongók is átesnek a ló túloldalára, mégha nincs is semmi közük az életükhöz...Nem tudhatod, hogy kinek a hatása vagy utasítása miatt szakított veled.Mit reagált mikor leraktad neki a gyűrűt?
- Elsírta magát...
- Akkor meg ne aggódj, szeret téged.Plusz nézz a nyakadra.Nem lenne, ha nem lett volna igaz mindaz ami köztetek volt.
ESTÁS LEYENDO
ORANGE | YeonBin ✓
FanficChoi Soobin egy erős és legtöbbször kedves alfa, aki bár szereti habzsolni az életet, nagyon is megválogatja, hogy kiket enged a maga közelébe.A baráti körében lassacskán mindenki megtalálja a maga párját, de ő szinte mindegyik omega illatától undor...