Ezgi SAKLI MÜCEVHER
Tam anlamıyla bir deha herkesten akıllı ama herkesten ayrı Soy isimi tamda ona uyuyor SAKLI BİR MÜCEVHER ve dışlanmamak için yaptıkları.
Lise 3 e gidiyor
Hobisini bölümlerde anlayacaksınız
Yaş 17
SELİN BALCAEzginin anaokul arkadaşı ezginin okuduğu liseye bu yıl katılıyor
Lise 3 e gidiyor
Hobisi müzik
Yaş 17
SEVDA KOCAYÜREKYağız 'ın (Ezgi'nin abisi)sevgilisi moda tasarımcısı Ezginin haberi yok bu hafta İstanbul'a geliyorlar (Yağızla beraber ) . Sevda 2 yaşında yetimhaneye bırakılmış 1 ay önce öğrendiler. Sevda annesi ve babası trafik kazası geçirmiş amcası onu öldü biliyormuş dosyaları inceledikten ve sevdayı bulduktan 2 gün sonra merdivenlerden yuvarlanarak düşmüş amcasının tek akrabası olduğu için sevda aranmış ancak üstünden 3 ay geçmişken bu olanların üstüne Yağız ve sevda İstanbul'a geliyor.
Hobisi tasarımı yapmak hatta eğer İstanbul'a gelmese kendi şirketini kuruyordu ancak ailesinin şirketi bu yöne dayalı olduğu için burada yapacak .
Yaş 21DENİZ YAŞAR
Okulun popüler kızı abisi var ve abisiyle yaşıt 3 tane kuzeni var ve hiç ayrı düşmezler .Ezginin okulun çekingen kızı sadece ismini biliyorlar ezgiyi seviyor ancak çekingen olduğu için yaklaşmıyor. Ezginin sadece çekingen bir kız olmadığını düşünüyor.
Hobisi müzik kitap okumak resim
Yaşı 17
HANDE YAŞAR
2 Abisi var denizle kuzen okulun popüler kızlarından ezginin bundan fazlası olduğunu düşünüyor.
Hobisi müzik
Yaş 17
FEYZA YAŞAR
Deniz ve Handeyle kuzen okulun popüler kızlarından ezginin bundan fazlası olduğunu düşünüyor .
Hobisi kitap okumak
Yaş 17
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaki deha
ActionBazen saklı olmak en iyisi olurken bazen herkesin yanında olmak en iyisidir ben dışlanmıyım diye kendimi sakladım ama daha kötüsünün bu şekilde olacağını bilemedim ben Ezgi Ezgi SAKLI MÜCEVHER