Liam's POV
Παρατηρώ τα χέρια τα πόδια της και τον λαιμό της...
Οι φλέβες της έχουν μαυρίσει...
Γαμώτο...
Τι βλακεία έκανε?
Τι ξόρκι ήταν αυτό και την έκανε έτσι?
"Σαλίνα... Πες μας τι έκανες πριν μας βάλεις σε μπελάδες." Αρχίζω να της λέω σχετικά ψύχραιμα και κάνω κίνηση να την πλησιάσω εκείνη όμως απομακρύνεται.
"Μείνε μακριά μου!" Μου φωνάζει ξαφνικά και απομακρύνεται από κοντά μου.
"Σαλίνα μου... Ηρεμησε... Όλα καλά. Θέλω να ηρεμήσεις... Και να μας πεις τι ξόρκι έκανες..." Της λέει και η Ρεγγίνα όμως βλέπω πως ξαφνικά η κόρη των ματιών της έχει χαθεί.
Κρίπυ τουλάχιστον.
Αλλά γενικά ολόκληρη είναι κρίπυ.
"Φύγετε μακριά μου!" Μας φωνάζει ξαφνικά και μας πετάει ένα κύμα μαύρη μαγεία που σίγουρα θα μας σκότωνε όμως αμέσως προστατεύω με ένα ξόρκι άμυνας και εμένα και την Ρεγγίνα.
"Θα με προδώσεις και θα με κάνεις να υποφέρω!" Συνεχίζει να φωνάζει χωρίς να έχει σταματήσει να μας επιτίθεται αποτυχημένα.
"Δεν θα το έκανα ποτέ αυτό Σαλίνα. Πρέπει να ηρεμήσεις." Της λέω ενώ πλησιάζω σιγά σιγά την τσάντα μου και βγάζω τις χειροπέδες που θα περιορίσουν την μαγεία της έστω και για λίγο.
Όμως τότε την βλεπω να πέφτει στο πάτωμα προσπαθώντας με νύχια και με δόντια να σταθεί όρθια και να περιορίσει την ακοή της αφού κάτι την κάνει να πονάει και να υποφέρει.
Κακό αυτό.
"Ρεγγίνα!" Της φωνάζω για να καταλάβει ότι τώρα είναι η ώρα και αμέσως η αγαπημένη μου κάνει ένα ξόρκι υπνου στην μικρή και η Σαλίνα πέφτει αναίσθητη στο πάτωμα.
Τι τέλεια.
Έχουμε μια μικρή κοπέλα δεκαοχτώ χρονών που δεν ξέρει τι της γίνεται ποτισμένη με δεκαπέντε κιλά μαύρη μαγεία αναίσθητη και πρέπει να βρούμε τι ξόρκι έκανε και όλας.
"Μα καλά πόσα κιλά μαύρης μαγείας κουβαλάει αυτή την στιγμή και αντιδράει έτσι?" Ρωτάει η Ρεγγίνα και βλέπω τον Μπομπ ανήσυχο να τρέχει κοντά της και να γλύφει το πρόσωπο της.
"Όταν σου έλεγα εγώ να μην την πας στο νεκροταφείο να επικοινωνήσει με τους προγόνους της δεν με άκουγες. Εκεί ξεκίνησε να απορροφά μαύρη μαγεία και τώρα έκανε έκανε μαλακία γιατί αν δεν έκανε δεν θα ήταν η Σαλίνα που όλοι ξέρουμε και... Δεν αγαπάμε. Και από την πολύ μαγεία έκανε όπως ήταν φυσιολογικό ένα μικρό μπαμ. Και αν δεν την περιορίσουμε θα κάνει και άλλο και θα είναι καταστροφικό." Λέω καθώς πάω κοντά στην Σαλίνα και δένω τα χέρια της με τις αλυσίδες.
YOU ARE READING
Το περίεργο κορίτσι
ParanormalΤο καλό που έχει το να έχεις μαγικές δυνάμεις είναι ότι μπορείς να πιάσεις το τηλεκοντρόλ χωρίς να σηκωθείς από το κρεβάτι.