Andrea P.O.V.
Budim se,jedva ustajem iz kreveta i idem da se istusiram pre treninga.Pravim svoju omiljenu kupku i pocinjem da uzivam u svojoj kupci.Gledam na sat i vidim da mogu da uzivam jos sat vremena. Kada je proslo 45 minuta izasla sam iz kade i otisla da se istusiram,kasnije sam se obukla i otisla da jedem.Jela sam cezar salatu sa omletom.Inace ja se zovem Andrea imam 18 godina,zivim u Americi ,iz Srbije sam i treniram kosarku zobog koje sam se i preselila u Ameriku.
Nakon jela sam otisla na trening,trening je bio bas naporan jer je bio kondicioni trening.
Tadija P.O.V.
Kao i svako jutro budim se,idem da se istusiram.Dok sam pod tusem razmisljam zasto je zivot tako surov,zasto bas ona,moja najmilija osoba vize nije ma ovom svetu.Nakon tusiranja sam otisao da jedem.Jeo sam moje omiljeno jelo cezar salatu sa omletom, to ki je omiljeno jelo od malih nogu, moja majka mi ga je stalno pravila za dorucak pre treninga.
Zovem se Tadija imam 18 godina treniram fudbal od svojih malih nogu.Moja porodica je u Srbiji,a ja sam u Americi.Imam svoju karijeru i bogat sam, ali to me ne ispunjava i dzaba mi sve to kada nemam nekoga ko me voli.
Otisao sam na trening koji je bio lagan jer smo kasnije tog dana imali utakmnicu.
Andrea P.O.V.
Nakon treninga sam odmah dosla kuci i istusirala se.zvrrrr zvrrrr zvrrrrrrr Zvoni mi telefon i naravno Hana me zove.
Razgovor:
Ja:Reci Hancii
Hana:Ejjjj Andriii znas sta sammm culaaa
Ja:Ne znam reci mi
Hana:Pa cula sam da ima neka fudbalska utakmnica na koju cemo da idemo
Ja:Uffff okejj do koliko sati da budem spremna
Hana:Pa do 19h da me cekas ispres tvoje kuce
Ja:okejj caoosssKraj razgovora...
Jaoo moje lude Hane, sad treba da se spremam naravno bicemo u prvom redu, kao i uvek.Pa da znam obucu trenerku,top crop i dole bele air force kao sa slike.
Slika:
Gledam na sat i vec je 19h izlazim islred kuce i srecem Hanu.Krecemo prema stadionu u kom ce se utakmnica odrzati.Svi ljudi misli da ja nemam pojma od fudbalu jer treniram kosarku,ali naprotiv ja fudbal igram bolje nego vecina decaka iz moje skole.To je to za prvi deo.ovo je moja nova prica pa ostavite vote i coment puno bi mi znacilo.
YOU ARE READING
Football love and Basketball love
Teen FictionOna.Mlada,lepa i uspesna kosarkasica.Ima svoju karijeru i porodicu,ali nema decka. On.Mlad ,lep i uspesan fudbaler.Ima svoju karijeru i porodicu,ali nema devojku.