SELAM Güzelliklerim abilerim ve miniklerim.
Nasılsınız?
Bu bölümü yazarken çok duygulandım, gerçekten beğeneceginizi umuyorum, daha fazla bekletmeyeyim.
İYİ OKUMALAR.
LÜTFEN BÖLÜM SONUNDA YAZILANLARI ES GEÇMEYİN..
-Ebrar yeter artık Allah aşkınaa, çok yoruldum iki buçuk saattir durmadan dövüş yapıyoruz yaaa
- Abartma Azra her gün yaptığımız şey
- Ya kızım her gün yapıyoruz da ama bugün okulda beden vardı, maç oynadık biliyorsun bir de üstüne dövüş yapıyoruz.
- Amma da konuştun Azra ha tamam hadi gel biraz dinlenelim.
- Ha yani sonra devam edecez?" Ciddi bir ifade ile Azra'ya bakıyordum."
- Yok artık, hadi gel bugünlük bu kadar yeter diyerek çekiştirdi kolumdan
-Haydaa, ya tamam kızım bırak kolumu geliyorum, tamamm. Azra kolunu bırakınca birlikte mutfağa ilerledik.
- Güzelim sen şöyle otur ben sana şimdi kendi ellerimle kahve yapacam hemen kendine gelirsin, dedim Azra'ya bakarak, gösterdiğim yere hemen oturdu.
Gerçekten çok yorulmuştu. Hemen ona kahve yapmaya başladım.- Bebeğim ellerine sağlık, çok güzel yapmışsın kahveyi. Ohhh be rahatladım, dedi Azra kendini yere atarak.
-Afiyet bal şeker olsun güzelim, dedim ben de üstüne atladım birlikte kahkaha atmaya başladık.
*****************************
Azra beni zorla arabasıyla eve bırakmıştı. Bana kalsa ben yürüyerek gelirdim. Eve geleli bir saat olmuştu.
Odamda ders çalışıyordum "eee bu sene sınava gireceğim."
En iyisi ben size biraz kendimden bahsedeyim.Ben Ebrar Sönmez 19 yaşındayım.1 yıl okula geç başladım babam yüzünden, beni dövdüğü için yüzümün iyleşmesini beklemişti.Yüzüm iyleştikten sonra da okula başlamıştım ama hala dayak yiyordum, bir tek yüzüme vurmuyordu, tam 9 yıl boyunca dövdü beni ama o günden sonra babam bana, anneme, kardeşime karışmaz oldu. Hangi gün mü?
10 yıl önce beni kurtaran Polis Amca sayesinde, evet beni kurtarmıştı. Hatta bana sahip çıkmıştı.
Beni tam 10 yıldır eğtiyor dövüş sanatlarına hala da devam ediyorum. 15 yaşıma gelince atış yapmayı bile öğretmişti. Her şeyi hemen öğrenirim "eee beni çok seviyor Ömer amirim."
Ben size söylemedim değil mi, beni kurtaran bir Emniyet amiriydi. Ömer Yaman. "Vay be" İç sess. "ne var" Kes sesini. "iyi tamam ya."Kusura bakmayın iç sesim böyle her şeye atlar. Neyse, Ömer amirim beni hiç bırakmadı,ona benimde büyüyünce polis olacağımı söylediğim de çok sevinmişti. Beni bu yüzden daha sıkı çalıştırıyordu. Azra ile 10 yaşımdayken tanıştım, o da dövüş sanatlarına merakından gelmişti spor merkezine.
Azra, Parlak ailenin tek kızıydı. Azra 18 yaşında ben ise 19 yaşındayım. Azra benim polis olacağımı öğrenince o da polis olmak istediğini söylemişti. Ben fazla inanmamıştım ama ailesine büyüdüğünde polis olacağını söylemişti. Ailesi karşı çıkmıştı tabi, "neymiş efendim sen, koskocaman Aykut Parlak'ın kızı Azra Parlak'sın, ne polis olacaksın paran var herşeyin var, hıhh " her neyse ama Azra kazanmıştı. Ailesi Azra'nın ciddi olduğunu anladıklarında üstüne gitmemişlerdi. Beraber tüm dövüş sanatlarını öğrenmiştik. Kendisi Kolejde okuyordu, benim de onunla okumamı çok istiyordu ama ben Koleje gidemezdim ki, Koleje ödeyecek paramız yoktu. "Kendinize zor bakıyorsunuz." İç sess. "Tamam ya sustuk.
Azra benim için ailesiyle konuşmuştu, Azra'yı kırmayıp evimize kadar gelmişlerdi ama ben gitmek istememiştim sadece okuldan sonra görüşüyorduk. Azra'yla saatlerce vakit geçirdik birlikte. Birlikte büyümüştük, benim her şeyimi bilir, bende onun herşeyini bilirim. Azra benim her şeyimdi,abla kardeş gibiyiz onunla. Hat-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizenin Felaketi
Mystery / Thriller'GÜNEŞ DÜNYA'NIN OLSUN SEN DE BENİM🌙 "Beni ne kadar bataklığa itselerde hesaplamadıkları bir şey vardı.." "Ben Ebrar Sönmez'im, Alara Saraçoğlu değilim." "Sen artık Ebrar değilsin..öldün!" Ama ben hayattaydım. Nasıl bir his...