Sen Yapmadıysan Kim Yaptı ? |Part 27|

69 3 1
                                    

Uzun zamandır yoktum. Okuyucu sayısı düşmüş yaa :( YB yazmadığım için galiba ama yazmayınca hikayeyi silmeyin eninde sonunda yazıcam yani :D Neyse ben başlıyorum size de iyi okumalar.

Zayn'in Ağzından ;

Kesin Max planlamıştı ! Bir şeyler yapacağını biliyordum ! Benimle kavgalı olduğu için Miley'i kullanacağını biliyordum ! Artık fazla olmuştu. Fazla. Fazla. Fazla ! Hemen siyah kalın askılı tişört ve siyah eşoftmanımı giyindim. Eldivenlerimi cebime sakladım ve siyah şapkamı taktım. Miley'i evde görmeyince kızlarla buluştuğunu unladım. Bu benim için bir fırsattı. Anahtarımı alıp evden çıktım. Eldivenlerimi taktım ve arabama binip müçük ve ara sokaklardaki depoya sürdüm. O görecekti ! Geldiğimde arabamı hızla park edip indim. O burada yaşardı. Evine girdim. Koltukları, masaları dağıttım ama yoktu ! YOKTU ! Hemen telefonumu çıkarıp aradım. "Nerdesin !" "Bakıyorum da birileri beni özlemiş. Cık cık cık neden önceden aramadın. Hahahahahahah !" "Kes sesini Max ! Miley'i kaçırdığnğ biliyorum !" dedim sinirle. "Dostum Miley'de kim ?!" "Bilmiyormuş gibi yapma !" "Bak Zayn, Miley adlı birini yeni duyuyorum ve kaçırılmışsa geçmiş olsun ama haberim yok." Ne ? Nasıl bilmiyordu. "Max yine şaka yapıyorsun değil mi ?!" "HAYIR !" "Kim yaptı ! Kim kaçırdı lan !" Sinirle duvara bir yumruk attım ve depodan çıktım. "Kim olduğunu bulursam haber veririm." "Saol." Telefonu kapatıp cebime attım ve arabaya bindim. Elimi saçlarımın arasından geçirdim. Max yapmadıysa kim yapmıştı ! Kim yaptı hemen bulmalıydım. Ve Max'de bana yardım edecekti. ETMELİYDİ. Nedenini bilmiyordum ama etmeliydi işte ! Harry'i arayıp nerede olduğunu sordum. Telefonu kapatıp Harry'nin evni doğru sürdüm.

***

Harry'nin evine geldiğimde sinirle içeri girdim. Harry etrafımda dolanıyordu. Çünkü salonda ileri geri hızlı adımlarla yürüyordum. Durdum. Harry'de durdu. "Ne oldu ?" "Miley'i kaçıranları arıyordum. Max'in yaptığını düşündüm. Fakat onu aradığımda kendisinin hiçbir haberi olmadığını söyledi. Kimin yaptığını arıyorum fakat aklıma kimse gelmiyor ! Tanımadığım ve ya takıldığım biri olmalı ama hiç kimse aklıma gelmiyor ! Kim yapmış olmalı ki !" Dedim. O kadar sinirliydim ki ! "Dostum sakin ol. Bulaştığın biri olmalı. Düşün." "O kadar bulaştığım kişi oldu ki !" Kendimi koltuğa attım. Başım ağrıyordu. Bir çare vardır elbet ! Olmalı ! Ama kimse onu bulup ona dersini gösterecektim ! Kime bulaştığını bilmiyordu. Henüz....

Miley'nin Ağzından ;

Zayn uzun zamandır yoktu. Geldiğinde ona, beni kimin kaçırdığını söyleyecektim. Nasıl olsa o beni KAÇIRDI. Zayn kesinlikle birşeyler yapardı. Bunları yatağımda düşünürken Alice yanıma geldi. "Anne seninle uyuyabilir miyim ?" "Tabiki." Alice yanıma gelip bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Zayn hala gelmemişti ve saat gece 02.30 olmuştu. Kesin yine başına bir iş açmıştı. Neyse yarına kadar bekleyecektim. Bunları düşünürken uykuya dalmıştım.

Sabah kalktığımda terlemiştim. Korkuyordum. Neden mi ? Rüyamda ;
Dünkü gibi Zayn gelmiyordu. Sabah uyandığımda bir  telefon geliyordu. Arayan Harry idi. Bana bir adres verip gitmemi istemişti. Üstümü giyinip gidiyordum. Ve orada birsürü tanıdık vardı. Selena, Demi ve Harry'de oradaydı. Harry'e ne olduğunu sordum. O bana.... "Zayn seni kaçıran kişiyi ararken psikopat biriyle kavga etti. Ve Zayn öldü Miley." Bunu duymamla bayılmıştım. Duyduğum ve gördüğüm son şey ; insanlar başımda toplanıyordu. Selena ve Demi ise yanıma yatmış ağlıyorlardı. Harry ise hala şokun içindeydi.

İşte rüyam böyleydi. Yanıma baktığımda Alice, yanında da horlayan Zayn'i gördüm. İstemezsizce gülümsedim. Onu çok seviyordum. Alice ve Zayn benim nefesim gibiydi. Onlar olmazsa ben olmazdım...

Kısa oldu ve uzuuuun zamandır yoktum çünkü Voteler düştü :( Niye böyle oldu ki ? Önceden çok iyiydik sonra düştü birden. Sorun geç yazmamsa yoruma yazın daha hızlı yazmaya çalışırım. Yani nedeni yoruma yazın lütfen. Çünkü gereken herşeyi yaparım emeğimi alıp Voteler yükselsin diye. :) Voteler artsın ve nedenleri yoruma yazınnn.
Hoşçakalın ! ♥♥ :-)

True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin