Izgatottan ülök le az Abu Dhabi-i VIP lelátóra és vártam, hogy az autók kiguruljanak a pályára, majd felálljanak a rajtrácsra és elkezdődjön a szezon utolsó futama. Max a pole pozícióból indul így egy kicsivel több esélye van maga mögött tartani a Mercedeses pilótákat. Nagyon remélem, hogy a holland egy jó futamot teljesít, hisz az idei év egyértelműen nem kerül be élete legjobb szezonjai közé. Természetesen nem panaszkodhatunk, hisz a Mercedes egyeduralma mellet is tudott futamot nyerni, illetve a harmadik helyet is behúzta a bajnokságban.
Hirtelen kaptam fel a fejem, amikor felbőgtek a motorok, majd a mezőny elindult a felvezető körre. A kivetítőn néztem, ahogy körbe érnek majd végül beállnak a rajtrácsokhoz és felvillannak a lámpák. Max elképesztően jól kapta el a rajtot, de a két mercis is közel maradt a pilótához.
A harmincadik kört kezdte meg a még mindig élen autózó holland, de nem ez a szezon legizgalmasabb futama. A tájat nézve elgondolkodtam, hogy ez a negyedik év, amikor itt vagyok a legtöbb futamon és szurkolok a barátomnak. Szörnyen hosszú négy év volt és rengeteg minden történt, mind a F1-be mind pedig a magánéletünkben.
„ – Emily, nemsokára jön Max légy szíves igyál addig egy kávét és utána megbeszéljük a te problémádat is – kért meg apa, mire felálltam az irodája asztala előtt lévő fotelből és az ajtó felé indultam, hogy apa nyugodtan tudjon beszélni Max-el, akit mostantól menedzselni fog. Az ajtón kilépve viszont véletlen neki mentem szerencsétlen pilótának, aki így a pólójára borította a kezében gőzölgő kávét.
- Basszus – mondta Max és a mellette lévő szekrényre rakta a poharát.
- Ne haragudj nem vettelek észre – vettem a kezembe egy zsebkendőt és megpróbáltam letörölni a kávéfoltot, de így csak még nagyobb lett – Öhm ez így nem lesz jó, inkább keresek neked egy pólót és idehozom – léptem ki az ajtón, majd meg sem várva a holland reakcióját elindultam, hogy keressek neki egy pólót, amin kevesebb kávé van.
Nem tudom, hogy mennyire néztek hülyének apa cégénél dolgozó emberek, de nagy valószínűséggel nem értették miért kérdezem meg tőlük, hogy van-e felesleges pólójuk. Szerencsétlenségemre senkinél nem volt, így át kellett mennem az út másik felén lévő ruhaboltba, hogy vegyek neki egy pólót. Pechemre pont karácsony volt és mivel siettem az első pólót, amit megláttam meg is vettem.
- Tessék – adtam oda a fiúnak a felsőt, aki egy kicsit furán nézett a pólóra, hát nem csodálom mivel egy szánkón mosolygó mikulás volt rajta.
- Hát ez nagyon stílusos – mondta homlokráncolva.
- Ne haragudj, de csak ezt találtam.
- Köszönöm ez is megfelel.
- Khm akkor folytathatjuk vagy keressek hozzá egy mikulássapkát is? – kérdezte apa, mire jobbnak láttam inkább távozni."
Az emlék hatására mosolyogni kezdtem, mint egy idióta, de elképesztő, hogy ezek után még összejöttünk és az óta is együtt vagyunk. Gyorsan a kivetítőre pillantottam, hogy megnézzem a verseny állását, de szinte semmit nem változott az idő alatt.
„ – Ezt itt – mutatott a fiú a kezében tartott trófeára – neked nyertem – csókolt meg az öltözőjében.
- Akkor megtarthatom?
- Úgyis minden nap látni fogod – mondta, de az értetlen tekintetemet látva, inkább folytatta – mi lenne, ha hozzám költöznél? Fél éve vagyunk együtt szerintem ez egy tökéletes időpont.
Meglepett a fiú kérdése, hisz valóban fél éve alkottunk egy párt, de még sosem gondolkoztam azon, hogy összeköltözzünk. Többek között mivel Max szinte alig van otthon, így teljesen mindegy, hogy nála vagyok egyedül vagy a saját házamban üldögélek egyedül. A másik ok pedig a pilóta személyisége. Félreértés ne essen, imádom mindent, ami ő, de a hirtelen haragú és passzív-agresszív viselkedése néha kiborít, és nem tudom, hogy ezt hogyan kezelném, ha együtt lennénk szinte 0-24-ben.
YOU ARE READING
F1 One Shots
FanfictionEgyrészes Forma-1-es történetek. Borítót köszönöm @szukanyandiii ❤