videoclip

659 53 31
                                    


- Ülj le a székre, aztán dőlj kicsit hátra! - instruálta a koreográfusom Sebastiant.

- Baba, villantsd meg azokat a kockákat! - kiáltottam oda neki a sminkes székből, miközben a körülöttem sürgő-forgó mestersminkesek, a 34+35 videóklippjéhez készítették el a sminkemet.

Nem nagyon akartam klippeket forgatni mostanában, de hát énekes vagyok, szóval ez is a munkámhoz tartozik.

A dal elég szexuális hangvételt hordoz magával, és mindenképpen szerettem volna, ha valamilyen férfi szerepel benne velem. Aztán, jött az élet és Sebastian, én meg kapva kaptam az alkalmon, és megkértem, hogy szerepeljen velem.

Nyilván igent mondott, de azt, amit cserébe kért, inkább nem részletezném.

- Jól van, Zuri. - sietett elém Evelyn a telefonját a fülénél tartva. - A ruhád az öltözőben, ha kész vagy itt, vedd fel, és kezdjük el! - utasított, majd elrohant kiabálni valami random technikussal.

Sebastian jelenleg póló nélkül ült egy székben, hogy felvegyenek néhány vágóképet róla a klipphez. A kockáit olajjal bekenték, hogy kicsit jobban megcsillanjon a reflektorok fényében, de egyébként nem kellett kontúrozniuk semmit. Mindene tökéletes ennek a pasinak.

Figyeljetek, köztünk szólva, szerintem ezzel a felkéréssel a saját síromat kezdtem el ásni.

- Zuri, kész vagy! - engedett szabadjára a sminkes, ezért gyors léptekkel elhagytam a forgatás termét, és az öltözőmbe rohantam.

A sminkem viszonylag szolid volt, mondjuk kinek, mi a szolid. A szememen egyszerű barnás árnyalatok voltak, a számon pedig egy pirosas lila rúzs. Alapozót és korrektort csekély mértékben használtak a lányok, mivel azt mondták, hogy így jobb.

- Kérlek, csak ne legyen valami elviselhetetlenül színes! - néztem fel az égre, mielőtt a ruhazsák cipzárjára tettem a kezem.

Lassan elkezdtem kicipzározni azt, és egy értetlen pillantással figyeltem a vállfán lógó két, falatnyi ruhát. Az egyik egy fehérnemű volt, fekete csipke melltartóval és bugyival, a másik pedig egy fehér ing. Semmi egyéb, semmi cipő vagy bármi, csak ennyi.

Hát ez izgalmas forgatás lesz, az biztos!

Felvettem a fehérnemű kombót, és egy üzenetben megkérdeztem Eve-t, hogy külön kell e felvennem, vagy egybe mind a kettőt. A válasza egyértelmű külön volt, szóval a kis csipkés melltartómban vonultam végig a folyosón, kíváncsian várva Seb reakcióját.

Beléptem a terembe, ahol lecsendesedtek a hangok, amik az instrukciókat adták, és minden szempár rám szegeződött.

- Én csajom, én nézhetem csak! - hasított a levegőbe Seb hangja, mire velem együtt, még néhányan elkezdtünk nevetni. - Te meg vegyél már fel valamit!

- Hát, sajnos ez a ruhám, szóval így fogunk forgatni. - rántottam meg a vállamat, és a telefonom lerakása után, felé vettem az irányt.

Megálltam előtte, karjaimat a nyak köré fontam, és pipiskedve adtam egy csókot a szájára. Átölelte a derekamat, és úgy fordított, hogy csak az ő hátát lássák a terembe lévő staffok.

- Ki engedte meg neked, hogy ilyen falatnyi bugyiba szaladgálj, ennyi kanos férfi között? - motyogta, a bugyim szegélyét birizgálva.

- Én csak egy kanos férfit látok, és az te vagy. - kacagtam fel, és a mellkasára vezettem a kezeimet. - Amúgy meg, az itt lévő összes nő rád csorgatja a nyálát, mióta itt vagy, szóval kuss.

- De engem csak egy nő érdekel. - puszilta meg a nyakamat lágyan. - És az te vagy!

A szánk összeforrt egy szenvedélyes csókban, majd a keze a derekamról, a fenekemig csúszott, amibe jó erősen bele is markolt. Ezt viszonozva elváltam tőle, és az ádámcsutkáján lévő vékony bőrt kezdtem el szívni addig, míg nyomot nem hagytam rajta.

too many songs about you - Sebastian Stan [Completed]Where stories live. Discover now