Saat öğle ye geliyordu. weasleyler uyanmıştı, hepbirlikte sirius ve hermione nin hazırladığı kahvaltıyı yiyolardı. Ortam çok sıcak ve güzel bir aile ortamı george ve fred in annelerine şaka yapma sesleri bayan molly nin bağırması ve arka fonda hoş sohbetlerde harmanlanmıştı. herkez keyifli bir şekilde vakit geçirirken hermione nin aklı bir üst katta , en son saatler önce gördüğü, snapedeydi. bunca saat uyumuşmuydu, kahvaltıya yetişecekmiydi yoksa bir sorun mu vardı...
Yanında oturan sirius un dizine koyduğu sıcak eliyle irkildi. düşüncelerinden çıkıp sirius a gülümsedi, sirius herkesin dikkatini çekmek istercesine gülümseyerek elindeki meyve suyu bardağını yukarı kaldırıp, yüksek bir sesle
-Bu sabah bir mektup aldım. sizlerle de paylaşmak istiyorum dedi.
-Sevgili dostum remus lupin saldırıya uğradığımı duyup beni ziyaret etmek istemiş. bu cumartesi aramıza katılacak, sizin için bir sorun olurmu bay Arthur.
-Tabiki hayır sirius, açıkcası lupin i görmeyeli uzun zaman oldu onur duyarım. dedi
sirius un gözleri o sıcacık gülümsemesiyle parladı.
Herkes oyalandığı işe geri dönerken Hermione Ronald ın,
- bu küçücük kovuk bir kişiyi daha kaldırırmı acaba.
diye söylenmesini duyup, ona öldürücü bakışından fırlattı.
Açıkcası lupin diyince kalbi hızlanmıştı harmione nin , babasını kaybetmesine rağmen bu hayatta akraba olarak, hatta babası gibi gördüğü 2 kişi vardı REMUS LUPİN ve SİRİUS BLACK.
Kahvaltı faslı bittikten sonra harmione ve ginny , bayan weasley e sofrayı toplaması için yardım etti.
Sirius rahatsızlanmaya başlayarak odasına çekilmek için müsaade istedi. Hermione ise onu asla yanlız bırakmak istmiyor ve onun için endişeleniyordu. Birlikte sirius un uyuduğu odaya gittiler.
-Hermione,sana bir soru sorcağım tatlım
- Dün gece snape ile ne yapıyordunuz
hermione tebessüm etti, şuan onun için endişelenen biri vardı.
-Tüm gün seninle uyuduğum için gece uykumu alıp kalktım, aşşağıda profesör senin için iksir depoluyordu, ona yardım ettim. Birlikte senin için BRUİSE-HEALİNGPASTE iksiri hazırladık...
Hermione bir çırpıda yapıştırıvermişti cevabını
Odanın kapısı tıklandı. sirius uykulu bir sesle içeri gelmesini söyledi, içeriye harry ve ron girmişti.
- Hermione biraz konuşabilirmiyiz ıı Ş-şey yalnız
Harry minnetle sirius un gözlerine bakıyordu.
Harmione Sirius un kıvırcık saçlarına bir öpücük kondurdu ve geleceğini söyleyip kapıya yöneldi.
-Hermione buraya geldiğinden beri bizle hiç konuşmadın bile, tamam vaftiz baban için endişeleniyorsun anlıyoruz ama tüm gün kendini sirius la odaya kapıyıp uyumazsın heralde, biz Ron la bu yaz tatilin üçümüz eğlenerek geçiririz diye düşünmüştük.
-Eminim snape sirius u en kısa sürede iyileştirecektir.Lütfen ona bakılması ve başından ayrılılmaması gereken bir bebek gibi davranma.
-Haklısınız çocuklar, açıkcası bu son zamanlardaki olaylar oldukça üst üste geldi, snapein burada kalışı, siriusa saldırmaları. Ne bileyim işte oldukça endişeli davrandım. Haklısınız
Hermione herzamanki gibi ya bu yaz tatilinde de Hogwarts da kalacaktı ya da harry ve ron ile anlaşarak kovuğa gelip eğlenceli bir yaz geçirecekti. Harry nin muggle aile ve babasından zar son izin alıp kovukta buluşmuşken böyle bir şokla karşılaşması onu oldukça üzdü ve planları bozuldu Ama 2 haftalarını çöp eden hermione , ron ve harry ile bunu düzeltecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hermione Granger - {remione}
Fiksi PenggemarSene 1989 Hermione 17 yaşında Remus lupin, Sirius Black, Severus Snape 32 yaşında Hermione nin okulda 6. senesi {7 sene okuyacaklar} -Hermione, imkansız olduğunu bilmesine rağmen kabul etmişti artık, ona aşıktı...