TÝM NEBO NEPŘÁTELÉ?

168 14 3
                                    

*Co to děláš baka Mohl si se zabít! Proč?!* Tobiovi už lehce tekli slzy * Zabít? o čem to mluví?
---------------------------
Kouknul jsem se na zápěstí tekla krev. *A-ale j-ja za nic nemůžu! Já si nic neudělal* Nevěřím tomu. Vždyť jsem nic neudělal. Já si pamatuju, že jsem šel naštvaný do pokoje pokoje pak jsem začal brečet a nakonec přišel kageyama.
*Já jsem si to váž...* Zarazil jsem se. Moje hlava bolela a při tom si vzpomněla co dělala *J-ja se ř-ře-řezal?!* Hlas se mi zlomil a začal jsem nanovo brečet
On si nic nepamatuje? Jak to? *Co se ti stalo shoyo*
Když se mě zeptal odvrátil jsem pohled *Já ani pořádně nevím... Byl jsem naštvaný a ani nevím proč tak jsem šel do pokoje. Pak mě hlavou probíhali různé myšlenky a začal jsem... Brečet. A pak zbytek mám jen mlhavě.* Dodal jsem
*Hinatoo... Když se něco děje, tak mi to musíš říct, nechci aby se ti zase něco stalo.* Řekl jsem smutně a když jsem se kouknul na Hinatu měl rudé tváře.
*Hele... Nechtěl by ses jít kouknout na trénink. Slibuji ti, že se ti tam nic nestane. Tvůj tým ti nechce ublížit. Je stejný jako já. A hlavně už tě chtějí vidět.* Zeptal jsem se ho a on jen koukal do země.
Když se mě na to zeptal nevěděl jsem co odpovědět. Ano už jsem o tom přemýšlel, ale furt se bojím. Vážně mi nechtějí ublížit? Nebudu pro ně přítěž? *J-jeste uvidím* řekl jsem lehce smutně.
Už nastal jít spát a já ležel na futonu. Nemohl jsem usnout. Koukal jsem furt do stropu a přem... Vlastně nepřemýšlel jsem nad ničím. *Tobio... Nemůžu usnout* bál jsem se ho na to zeptat, ale stejně jsem se odhodlal. Tobio se otočil  směrem ke mě a kouknul *Tak si lehni ke mě* řekl ospalé  já jsem zrudl v tváři, ale přesto jsem šel. Po chvíli jsem slyšel jak Tobio v klidu oddechuje.

OMLOUVÁM SE, ŽE JE TO TAK KRÁTKÉ, ALE JE TU DALŠÍ KAPITOLA. U TETO FANFIKCE PLANUJU CCA 25 KAPITOL A PÁR ZVRATŮ 😁 ❤️

Život či SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat