Harmincötödik fejezet

62 6 0
                                    

-Igazad van!Felelte rá Hanna
*Még beszélgettek majd Angi kimegy Hanna szobájából*
|Ismételten mindenki Hannánál aludt,de Hanna most nem bújt hozzá Bokához|
/Reggel/
-Jóreggelt mindenkinek!Jelentette ki Csónakos.
-Jóreggelt...Mondták a többiek kómásan.
-Hanna beszélhetnénk?Kérdezte Angi.
-Persze gyere menjünk ki,amúgy is elkell mennem boltba
[Lányok felöltöztek és elmentek a boltba]
-Láttam tartodat éjszaka a tisztes távolságot.Mondta Angi.
-Ne is mond...Már megvolt szokva hoy valakihez hozzá vagyok bújva...Most meg maradt a kezem.Mondta kisé szomorkásan Hanna.
-Én nem szeretném hogyha az én ötletem miatt szakítanátok...Csak egy javaslatot adtam.Felelte Angi.
-Hé nyugi!1.Ez nem a te hibád
2.Ha szakítanánk akkor is Boka féltékenykedései miatt.
3.Jó ötletet adtál.
-Akkor jólvan...
*Míg a lányok a boltba beszélgetettek*
-Már megint mitörtént Papuskám?Kérdezte Csónakos.
-Minden az én hibám...Lehet tényleg vissza kéne mennie Áts-hoz ő legalább nem kergetné az örületbe a féltékenységeivel...Mondta Boka majd kicsordult egy könnycseppe.
-Tessék itt egy zsepi!És ne sírj,hanem azon gondolkozz hogy hogyan fogod vissza szerezni.Mondta a Pásztor.
-Egy virág?Kérdezet vissza Boka.
-Eleinte elég lesz...De ilyen apró kedvességek is elegek ám.Reggeli,tea,séta a parkba ilyesmit.
-Rendben.
*Lányok haza értek*
-Én felszaladok a szobámba.Jelentette ki Hanna.
-Én a mosdóba.Jelentette ki Angi.
-Most mennyé haver után.Sutzogta a Pásztor majd a lépcső felé lökte Bokát.
-Hanna beszélhetnénk?
-Mégis miről szeretnél beszélni Boka?Kérdezet vissza kisé gúnyosan Hanna.
-Minden az én hibám..Mindent elrontottam,de csak féltelek.Mivel olyan szép lány vagy és te bárkit megkaphatnál és..és. félek hogy többé nem leszel velem.
/Hanna oda ment Bokához/
-De ez a szép lány mégis veled van!Mondta Hanna majd látta Boka hogy könnyes a szeme.
-Nagyon..nagyon..de nagyon sajnálom.Megölelte Hannát
*Hanna pedig nem bírta tovább és vissza ölelt*

A Pál utcai fiúk életeWhere stories live. Discover now