Just You And Me - Časť 1

28 2 2
                                    

(viem písala som to už sem lenže v časti 2 som sa tak pomýlila ahh... Pokúsim sa napísať toto ak ta stara 1 časť,,, prajem príjemnú zábavu :()

Jiwoo!!!! Vstávaj máš školu! " zakričala mama,,,,, áno už žijem!!!" zakričala jiwoo,,,, vstala si cupkala si do kúpeľne a urobila si si rannú hygienu,,, zišla si dole a vydela si lievance,,, tvoj úsmev bol niečo krásne a neskutočne pretože jedlo je jediná tvoja láska a tvoj crush,,, pustila si sa do toho,, za to že si vychovaná si povedala dobré ráno,, dobré jiwoo:)"povedala mama,,,, dojedla si dala si si do tašky nejaké knihy a utekala k autu,,, bola si už v rade na prihlášky,,, stála si za blondavou babou s dlhými vlasmy,, jasne ze si z tých vlasoch nevedela spustiť oči to by si nebola ty,,, Lisa sa otočila,,, aishh... Ahoj som Lisa " ahoj som jiwoo" kamarátky? " povedala lisa,,, áno určite" povedala jiwoo,,, a- " lisa ani nestihla do povedať a tá kravka čo zbiera prihlášky povedala (lalisa Manoban) ona podala prihlášku a išla dnu do budovy,,,, park jiwoo" povedala prihlasovacia karvka,, urobila si to isté čo lisa,,, utekala si za lisou,,, no narazila si do dakoho,,, umm... Prepáč :) " povedala jiwoo,,,, nevadí,, môžem tvoje meno?" povedal Jk,, park jiwoo" jeon jungkook " rada ťa spoznávam jungkook" povedala jiwoo,,, j-" Jk ani nestihol do povedať a ku tebe cupkala už lisa,,, jiwoo???" povedala lisa,,, ahoj lisa ideme do triedy? " spýtala sa jiwoo,,, však áno, kto to bol?" spýtala sa lisa,,, neviem nejaký jungkook, nechtiac som do neho narazila keď som utekala za tebou "povedala jiwoo,,, aha" povedala lisa a usmiala sa,,,, zaklopal ste a otvorili dvere,,, ahojte dievčatá " povedala účka,,,,dobrý" povedali ste na raz,,,, takže žiaci toto je jiwoo a lisa prajem si aby ste s nimi vychádzali v phoho,, a hlavne jungkook jimin a ostatný ok? " povedala účka,,, áno" povedali všetci,,,, tu máte knihy, jiwoo sadni si k jungkookovi a lisa k jiminovi" povedala účka,,, vy ste iba povadali áno (jak inak)


(v tomto nebolo 18+ nestíham takže 2 časť vyjde zajtra :( som strašne smutná z toho ze som sa na 2 časti pomýlila a musela som to zmazať,,, strašne toho ľutujem,,, no čo už :( tak prajem dobrú noc :) ❤️❤️)

Just Me And You Where stories live. Discover now