Véget ért a háború több mint 2 éve, s az angol varázslótársadalom újra fellélegezhetett a Sötét Nagyúr rémuralma alól, hála Harry Potternek. A volt halálfalók közül, Lucius Malfoy minden befolyását latba vetve kapaszkodott a szabadságába, amit a Főnix Rendje vallomásának köszönhetően, miszerint az utolsó pillanatban átállt melléjük, a Winzengamot meg is adott neki. Mindez után a Malfoy család eltűnt. A pletykák szerint Draco Franciaországba költözött jegyesével, Lucius és Narcissa pedig visszavonulva éltek, egészen addig amíg Narcissa Malfoyt gyanúsan titkos körülmények között a Szent Mungó Varázsnyavalya-és Ragálykúráló Ispotályba nem szállították egy hónapja, s ahonnan még senki nem látta távozni. A Szent Mungó titkos dolgozójával készült exkluzív interjúért lapozzon a 3. oldalra. Olvasom a szombati boszorkány aznapi számát. A cikkből sejthető, hogy ezzel a bizonyos Malfoy családdal igen sokat foglalkozik a lap. Érdekesnek tartom ezt a lapot olvasni. Odahaza, Amerikában sose engedtek volna egészen a nyomdáig egy olyan cikket, ami pletykákra alapul és ilyen személyeskedő. Összecsapva az újságot ledobom az ágyra. Az ablakhoz lépve végignézem a késő délutáni nyüzsgő Abszol utat, amire egészen kellemes kilátásom van a szobámból a Foltozott Üstben. Az ideérkezésem óta igen sokszor bejártam már és a legtöbb üzletbe be is tértem.
Mivel már sötétedik, úgy gondolom, végre belevetem magam a Zsebpiszok közi klubok egyikébe. A bőröndömből előveszem a méregzöld csipke és fekete színű hosszú selyemruhámat. Miután felöltöztem és elővarázsoltam egy tükröt, amiben elkészítettem a halvány, de hívogató sminkemet, amit egy vörös rúzzsal koronáztam meg. Sűrű hajam engedtem a vállamra omlani miután kifésültem. Egy tértágító bűbájjal ellátott kistáskát magamhoz vettem, beletéve a pénzem és a fontosabb bájitalaimat. Belebújtam a magassarkúmba, magamra terítettem a taláromat és elhagytam a szobát. Az Abszol úton végighaladva, elhagytam a talárszabászatot és a Weasley boltot, majd a setét sikátor sarkán hirtelen befordultam, a sötét és dohos, de annál izgalmasabb, Zsebpiszok közbe. A vékony kisutcán hemzsegnek a sötét csuklyába és talárba burkolózó emberek. A boltok és bordélyházak közt meglátok egy igen érdekes feliratot. Eddig csak varázstalanok körében láttam ehhez hasonló helyet, vagy Angliában a varázslók körében is népszerű a swinger klub?
Az ajtón belépve és megcsapott egy bódító illat, meg nem tudtam volna nevezni mi ez, de kellően felcsigázta az érdeklődésemet, hogy itt maradjak. A helyet sokkal inkább nevezném egy pubnak. A bárpult mellett kis színpadon élő zene szól, de ami még furább, azaz asztaloknál beszélgető párok között lévő kis óraszerkezet, ami pityegő hangot ad ki. Az asztalnál ülők vagy tovább állnak szabaddá téve az asztalt vagy kézen fogva sétálnak el mellettem ki a bárból, valószínűleg a legközelebbi motelig hoppanálva.
A bárpulthoz lépek ahol egy kedves tekintetű boszorkány fogad. Végignézve a kínálton egy sárkány likőrt kérek magamnak. A pohárral a kezemben a magas székre leülve végignézem a jelenlévőket. Apró bőrfotel bokszok helyezkednek el a helység széleinél, míg középen, az asztalok két székkel és az idegesítő órával. Végignézve a férfiakat, ez elszomorító. Sokuk idősödő és pocakos kifejezetten ronda férfi vagy épp nem is látom az arcukat a félhomályban. Egy kelletlen fintor jelenik meg az arcomon és egy lemondó sóhajjal iszom ki a poharam tartalmát. Arra azonban még mindig nem tudok rájönni, mi ez az illat mivel csak a gyertyák égnek, de azok nem lehetnek illatosítottak.
– Elnézést – szólítom meg a pultos lányt. – Azon gondolkodom, mi ez az illat, ami itt van, kifejezetten kellemes.
– Nos, ez nem más, mint egy kis módosított amortencia. Ha érzel illatot, az azt jelenti, hogy a jelenlévők között van az, akihez maga vonzódik és jó esetben vele is tér majd ki innen. – magyarázza, és a végén kacsint egyet.
Amortencia, gondolhattam volna. Jobban elgondolkodva ezen, nagyon erőteljes férfias illat, de nem holmi olcsó parfüm, hanem nagyon is drága féle lehet. Kávé és menta illata is van ennek a bizonyos személynek. Vajon mindez egy férfi illata vagy netán többé? Ismét szétnézek, de most jobban megnézem a vendégeket, kinek lehet ilyen illata?!
YOU ARE READING
Kávé és Menta - Befejezett -
FanfictionTiana Hernandez Amerikából érkezett Angliába egyenesen Roxmortsban szállt meg, ahol eddigi felfedezései és városnézése után, úgy dönt, ellátogat egy felettébb sötétebb zugába az angol varázslóvilágnak, a Zsebpiszokközbe. Ahol betér egy felettébb érd...