bizi niye bitirdin

129 21 3
                                    

Bugun son 3 bolumu de atip bitirmek istiyorum😔

Iyi okumalarrrr💖

*

'Yoongi, sen neyden bahsediyorsun? Ne demek seni aldattım? Yoongi sen kendinde misin? Nasıl yaptın böyle bir şeyi, nasıl başardın? Hiç mi düşünmedin kendini, beni, bizi, kıpkırmızı çileklerini? Neden yaptın Yoongi, neden? Benden mi sıkıldın, beni mi terk etmek istedin, daha kolay olur diye mi aldattın? Yoksa canımı mı yakmak istedin, birbirimizin yaralarını sarmışken neden yeni bir yara açtın bende? Neden yaptın Yoongi, neden? Anlayamıyorum, kavrayamıyorum. Seviyoruz birbirimizi Yoongi, aşığız birbirimize. Sevgin mi bitti, aşkın mı soldu Yoongi, neden yaptın? Neden söylemedin dertlerini, sıkıntılarını, seni çok mu boğdum? Çok mu darladım Yoongi? Sevgimi hafife mi aldın, seni sevmiyorum mu sandın? Ben senin her zerreni ezberledim Yoongi, sana aşığım diyorum neden anlamıyorsun? Söylesene! Neden ağlıyorsun Yoongi, aldatırken canın istememiş miydi, neden ağlıyorsun? Sevdiğin adamla yatağa girmek yerine başkasıyla neden girdin? Onu mu seviyorsun yoksa? Ona mı aşık oldun Yoongi neden söylemedin? Niye konuşarak halletmedik Yoongi neden, neden şu an ağlıyoruz, sana bağırıyorum niye bize bunu yaptın, neden bizi bu hâle getirdin, neden anlamıyorum neden? Neden konuşmadın benimle, niye sustun? Bu saatten sonra konuşsan ne anlamı kalacak Yoongi, benim sana olan güvenim parçalanmış, kalbimin üstünden geçmişsin, ne olacak? En önemlisi, bana ihanet etmişsin Yoongi, geçen hafta seni seviyorum dediğin adama ihanet etmişsin. Bizi neden bitirdin Yoongi, niye bitirdin?'

strawberries and cigarettes, namgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin