^^bendeki şans #

96 3 0
                                    

Evet bugün lisenin ilk günü.Aslında çok heyecanlı deyilim ama (çarpıldı) kimi kandırıyorum dersler gircek.Neyse size kendimi tanıtayım, adım yağmur 15 yaşındayım kahverengi gözlerim ve kahverengi saçlarım var annemle babam ayrıldığı için, annemle birlikte yaşıyorum aslında babam dünyadaki herşeyimdir neyse artık şimdiye dönelim üstüme lisemizin üniforlmalaŕını geçirdim eyeliner
Sürdüm ve siyah conversler hazırım ! "YAĞMUR HAĎİ AMA DİLARA SENI BEKLİYOR "
"GELİYORUM MOM " av bu arda Dilara doğduğumdan beri en yakınım odamdan dışarı çıkıp merdivenlerden indim. Annemi öpüp dilanın arabasına bindim haha zengin knkm benim "Günaydın kara yılan "
"Günaydın sarı yelloz! " ne sevgi cümleleri ama "Okulun ilk günü için heycanlımısın?" Evet hemde nasıl ." Dedim biz böyle konuşurken okula geldik tüm gözler bizde popi olmak zor tabi hıh . müdürün odasını bulup ders programını vs aldık ve bize bir tane sene sonu etkinliğe katılmanızı gerektiğini söyledi size soyledimi bilmiyorum ama ben 5 yaşından beri piyon çalarım ve sesim fena deyildir tabikide Dila ve ikimiz müzikallere katilcaz Dilara muhteşem gitar çalar elimdeki kağıda baktım 9-A güzel ikimiz birbirimize sıritarak sınava girdik ve gördüğüm şeyle şok oldum aman tanrım bu bh O! hayatımda en nefret etiğim insan OKAN onu burada ne işi var ! Olanlar tam 3 ay önce Önce okan la tanıştık sonra baya yakın olduk ve 1 gün çıktık ben hemen ayrıldım çünkü ben ona aşık deyim hep bir abi edasıyla bakmistim o sonra değişti her gece altına başka bir sürtüğü aldı ve bana "Ben seni seviyorum ve sen kıskan diye yapıyorum ama pek ise yaramıyor " sonra o kızlarla ayrılıyor ozaman bunları unutup mesafe koyarak arkadaş olduk sonra baya eskisi gibi olmuştuk Ve bu piç yine altına bi oyuncak buldu ve beni yine unuttu yani arkadaş olarak ne bana söyledi ne de mesajlarima yanıt verdi beyefendi aynen şöyle ; sevgilisi yokken ben onun için dünyanın merkezinin sevgilisi veren siktir et yok öyle bi dünya ÇAKMAK PILEYBOY. hadi bunlar çok siklemedi birde gidim yakın arkadaşım Senayi ayarti by pic ve senayla aramiz bozuldu bu picler de 2 hafta ayrıldı ben söyledim demek istemiyorum (aman kimi kandırıyorum çok istiyorum) ama ben söylemiştim zuhaha zaten senayla aynı lisede deyiliz.
"Çok umrumda şu pici gel şu sıra boş ." Dedi Dilara . Sadece kafamı salamakla yetindim yerinize oturup ders programına baktım ders matematik "ah laned olsun bu dünya lanad olsun me tematik dilağağa ilk ders metamatik." Diye anirdim söylemedim anirdim. Farkım tarzım hih .s.s -_- "sen harbi malsin ya çıkar kitaplarını dersi dinle mal" tam bişi söylemek için ağzimi açtım ama kapının carpilmasiyle bölümde AMAN TARIM SU ANDA SINIFI METOR DÜŞTÜ O NE LAN SEN INASNAMISIN SEN INSANSAN BEN NEYİM LOO karşımda yeşil gözlü esmer dünyalar dasi bu çocuk var .

çakma pileyboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin