wakacje

327 25 2
                                    

Gdy otworzył SMS'a domyślił się że to Shindo tylko czemu piszę o tej porze. Odpisał mu szybko i powiedział że idzie spać, tak naprawdę nie szedł spać ale nie chciało mu się pisać z nim a tym bardziej o takiej godzinie. Po godzinie siedzenia jeszcze w pokoju fioletowo włosy poszedł w końcu spać. Wstał o 5 rano i poszedł do kuchni zrobić sobie kawę, zobaczył tam Bakugou całującego się z Todorokim który siedział na stole, chciał ich wprawić w zakłopotanie więc jedynie wszedł jak nigdy nic i się przywitał, oboje się trochę wystraszyli a Bakugou powiedział mu że jeśli ktoś się o tym dowie to on nie żyje, Hitoshi jedynie zaczął robić sobie kawę nie przejmując się innymi. Około 6 zaczął się szykować bo zawsze lubił być naszykowany wcześniej. Około 7 poszedł sprawdzić czy Kaminari jeszcze śpi bo przecież go znał i mógł nie wstać, tak też i było, Kaminari leżał jeszcze przykryty kołdrą. Shinso złapał go za rękę i szybko pociągnął w stronę drzwi przez co Kaminari spadł na podłogę, spytał się chłopaka czemu to zrobił a on odpowiedział że może tak zrobić więc tak zrobił. Denki szybko się ogarnął i na 30 był naszykowany i poszedł zjeść szybko śniadanie. Gdy była 7.45 zaczęli się zbierać i szli do klasy. Po lekcjach nauczyciele powiedzieli im że niedługo będą testy sprawnościowe więc niech się dobiorą w pary już teraz. Tsyu była z Uraraką, Deku z Kirishimą, Bakugou z Todorokim, Tokoyami z Shoji, Hagakure z Miną, Jirō z Momo, Koda z Sato, Aoyama z Iidą, Sero z Ojiro a Mineta został sam lecz nauczyciel miał go gdzieś i miał tak zdawać. Po około tygodniu wszyscy byli przygotowani na testy, zdawali je w środę około 15. 4 grupy wyruszały do lasu, gdy dotarli na odpowiednie miejsce każdy wybierał jedną z czterech dróg i szedł nią, tutaj nie liczył się Quirk a raczej rozum. Pierwsze cztery grupy to Hitoshi i Denki, Jirō i Momo, Tsyu i Uraraka oraz Tokoyami i Shoji. Gdy Shinso z Kaminarim wybrali drogę ciągle fioletowo włosy musiał uciszać chłopaka i co trochę się zatrzymywać. Kaminari wolał by siedzieć w pokoju niż być tutaj, w końcu udało im się znaleźć w miarę bezpieczne wyjście. Celem tego treningu było używanie głowy do ucieczki z miejsca wypadku, oraz znalezienie wyjścia. Pierwszymi okazali się Shinso i Denki, potem była Jirō i Momo, Tokoyami i Shoji a na koniec Uraraka i Asui. Każdy miał dobry czas lecz tylko dwie pierwsze grupy przechodziły dalej, następne grupy też musiały to zrobić, ostatnimi którzy musieli się zmierzyć byli to Hitoshi i Denki, Bakugou i Todoroki, Jirō i Momo, Hagakure i Mina. Ta czwórka przeszła na inny plac którego jeszcze nie widzieli, ich zadaniem teraz było znaleźć jedną ranną osobę i zabrać ją z miejsca wypadku, były wybrane cztery osoby z grup które przegrały i takim oto sposobem Uraraka, Tokoyami, Deku i Iida byli gdzieś ukryci i grali rolę poszkodowanych. Hitoshi szybko zabrał się do pracy bo to było ćwiczenie na najlepszy wynik. Gdy oboje razem jakoś znaleźli Tokoyamiego Shinso zabezpieczył jego "ranę" i zaczęli kierować się z nim gdzie jest bezpiecznie by spokojnie wypatrzeć wyjście. Po pół godzinie ta  trójka była już w drodze do wyjścia, Hitoshi bał się że już wszyscy oprócz nich są lecz się zdziwił, na miejscu mety był tylko Katsuki i Shoto, potem przyszła Kyoka z Momo a na końcu Mina z Hagakure. Po lekcjach Denki z Shinso poszli do fioletowo włosego i grali tam na telefonach. Około 20 Denki poszedł do siebie, a Hitoshi poszedł się myć, po myciu było już 22 więc postanowił coś poczytać, gdy skończył była 23 więc chciał iść spać co mu się udało, spał aż 5 godzin (sama tyle śpię a nawet mniej, ostatnio zasypiam po 2 i wstaje o 5/6).
Dni, miesiące mijały podobnie, rano się budzili, potem lekcje, odrabianie lekcji i spotykali się w parku albo kawiarni. Gdy w końcu skończył się rok szkolny i zaczęły się wakacje, klasa spotykała się co dzień na plaży. Pewnego dnia na plaży w końcu Denki namówił Shinso by poszedł z nimi pływać. Hitoshi szybko ściągnął koszulkę i poszedł do chłopaków którzy już byli w wodzie. Chłopcy głównie grali w piłkę w wodzie a dziewczyny opalały się na piasku, miały spokój bo Mineta nie był zapraszany. Po pół godzinie gry niektórzy chcieli pływać, Hitoshi skoro i tak był już mokry i w wodzie jeszcze próbował namówić Denkiego żeby też pływał lecz chłopak nie chciał się zgodzić. W końcu Shinso trochę wnerwiony wziął go na ręce i poszedł z nim na głębszą wodę, nie pomyślał jedynie o fakcie iż chłopak jest niższy od niego i Kaminari prawie by się utopił jak go puścił. Hitoshi musiał ratować Denkiego, później Kaminari powiedział mu że nie umie pływać przez jego Quirk, Shinso jedynie się uśmiechnął i znowu go wziął do wody lecz nie tak głęboko, postanowił nauczyć chłopaka pływać. Shinso płynął pod chłopakiem a Denki jakoś dawał sobie radę, rumienił się mocno lecz Shinso jedynie się uśmiechał i dalej uczył go pływać. W końcu przeszli na coraz głębszą wodę, wtedy było trochę gorzej, Hitoshi musiał chłopaka powoli uczyć, Kaminari w końcu nauczył się pływać, nie najlepiej ale to już coś. W końcu oboje wyszli z wody się ogrzać bo była 17 a oni od 12 z małymi przerwami byli w wodzie. Około 18 jeszcze trochę się chlapali wodą po czym zaczęli się zbierać bo do dominatorów mieli z 1,5 godz drogi.  Lecz gdy już mieli iść postanowili pójść do wyjścia plaży mocząc jeszcze nogi, w końcu musiało się coś stać. Mina oraz Sero zaczeli drażnić Denkiego i się przepychać. Skończyło się na tym że Denki miał całe mokre ubrania i był w wodzie a  Sero miał mokre nogawki od spodni. Kaminari zaczął się trząść z zimną bo był już wygrany a tu nagle do wody która była ciepła ale nie bardzo jak to zwykle morze. Hitoshi szybko wziął ręcznik i kazał Denkiemu zdjąć koszulkę by się nie przeziębił, sam zdjął swoją bluzę którą miał w plecaku wcześniej i dał mu ją by się ubrał. Chłopak chwilę się z nim klucili że tak to on się przeziębi ale w końcu Kaminari założył bluzę i szedł tak do szkoły. Gdy wszyscy byli na miejscu Hitoshi poszedł z Denkim do swojego pokoju, kazał Denkiemu wziąć szybko ciepły prysznic, dał mu ręcznik i czekał na chłopaka. Po paru minutach Kaminari wrócił a Shinso dał mu swoją inną bluzę. Nawet nie wiadomo kiedy blondyn zasnął u chłopaka w pokoju więc fioletowo włosy przykrył go jedynie i sam też poszedł spać.


Ohayo, tak wiem niektórzy mogą być na mnie źli albo wkur...ni ale w końcu jest rozdział, nie wiem teraz też w jakim czasie skończę książkę bo możliwe że jeszcze uda mi się pisać książkę dłużej ale tak jak obiecywałam będzie również nowa książka, prawdopodobnie w drugim tygodniu stycznia ją opublikuje ale nie wiem dokładnie
Dobra to chyba na razie tyle
Bay bay  🌺💜⭐🤍

(Proszę Nie Czytać😭)ShinKamiEJ NO CO WY ROBICIE CZEMU WY TO DALEJ CZYTACIE:00Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz