You are the one

3.9K 227 0
                                    

Jennie ကိုးရီးယားသို့စခြေချလိုက်မိသည်နှင့်တစ်ပြိုင်နက် lisa ဆီသို့စာပို့လိုက်မိသည်.......

"Honey...... Jennရောက်ပြီနော်......
အရမ်း လွမ်းတယ်......  Honeyရော ဘာလုပ်နေလဲဟင်..... ”

ထို့နောက်သူမအားလာကြိုမည်ဆိုသော အစ်မဖြစ်သူအားစောင့်နေလိုက်သည်.....
သူမ ဟိုငေးဒီငေးနှင့်ထိုင်စောင့်နေစဥ် ဆံပင်ရွှေအိုရောင်နှင့်မိန်းကလေးကိုတွဲလျှက် ပြေးဝင်လာသော သူမ unnieကိုတွေ့သဖြင့်သူမ လက်လှမ်းပြလိုက်မိသည်.......

"Ni Ni sorry unnieနဲနဲနောက်ကျသွားတယ်...ကားအရမ်းပိတ်နေလို့...... ငါ့ညီမလေး စောင့်နေရတာကြာပြီလား...... ”

"မကြာသေးပါဘူး...... unnie......”ဟု သူမပြုံးကား အမဖြစ်သူအား မျက်စပစ်ပြလိုက်သည်....သူမ နှင့်မိတ်ဆက်ပေးဆိုတဲ့သဘော.......

"အာ.....မိတ်ဆက်ပေးရဦးမယ်..... NiNi သူ့နာမည်က Rosé တဲ့ R groupက CEOလေ....... unnie ရဲ့မိတ်ဆွေပေါ့”

"Rosé သူက Jennie kim....... sooရဲ့တစ်ဦးတည်းသောညီမလေး........”
Jisooမိတ်ဆက်ပေးလိုက်တော့ သူမတို့နှစ်ဦး ပြုံးကာ လက်ဆွဲနှုတ်ဆက်လိုက်ပြီး......

"Unnie ကိုခင်သလို ni niကိုလည်းခင်ရမယ်နော်.....rosé.......”

"ဒါပေါ့ Ni Niဘဲခေါ်မယ်နော်.......sooညီမလေးကချစ်စရာကောင်းလိုက်တာ......... လမ်းမှာတွေ့လည်းခေါ်နော် ni ni......”

"ဟုတ်....... ”

"ကဲ သွားရအောင်တခုခုဝင်စားပြီးမှပြန်ကြတာပေါ့ Ni Ni..... roséအဆင်ပြေတယ်မဟုတ်လား
....... ပြီးမှ sooအိမ်ပြန်လိုက်ပို့ပေးမယ်လေ.........”

"ရပါတယ်........ အိမ်မှာနေလဲတစ်ယောက်ထဲပျင်းရမယ့်တူတူ အပြင်မှာကပိုကောင်းသေးတယ်.......” rose ခေါ် chaeyoung က sooအားလှမ်းပြောပြီး Jennie ပစ္စည်း များကို ဝိုင်းသယ်ကာ ကားပေါ်တင်ပေးနေသည်....

At restaurant.....................

"ကဲ NiNiလေး ဘယ်လိုလဲ ဟိုမှာတော်တော်မှပျော်ခဲ့လေစ.........” သူမ unnieက လှမ်းစသဖြင်​့ Jennမျက်စောင်းလှမ်းထိုးကာ

"Unnieနော်.......အလုပ်ကိစ္စနဲ့ သွားတာကို သွားကစားတယ်များထင်နေလား.....”

"ဟား.....ဟား......ဟား.....နည်းနည်းတော့ ကစားတယ်လုပ်လိုက်.......”

"ဒါနဲ့  rosé ငြိမ်လှချည်လား အားမနာနဲ့နော်.......  Ni Niကို......”

Love at first sight 😍Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang