fun times

669 56 12
                                    


- Sebastian, ne húzd az idegeimet, így is teljesen vagyok készülve tőled! - figyelmeztettem elcsukló hangon, és oldalra hajtottam a fejemet, hogy még jobban hozzá tudjon férni a nyakamhoz. - Sebastian!

- Nyugi, baba! - csókolta végig a nyakam egész területét nyálasan, majd az egyik pontra ragadva, erősen megszívta a vékony bőr felületet.

A kezeit a derekamra vezette, és apró köröket kezdett rajzolni az ujjaival az oldalamra, amitől jól eső borzongás futott végig a testemen. Fejemet még hátrább döntve élveztem a férfi kényeztető játékát, majd a kezeimet a nadrágja teteje felé vezettem.

Megfordultam, hogy vele szemben legyek, és egy szenvedélyes csókba hívtam, amibe hangosan belenyögött, az élvezet okozta gyönyör miatt.

Kicsatoltam, nem is olyan régen visszacsatolt övét, és letoltam egészen a feneke alá. Kérdően néztem rá, hogy belemegy e most egy kis kényeztetésbe, de a plafont nézte a hajamba markolva, szóval egy vállrándítás letoltam a boxerét, és kényeztetni kezdtem a férfiasságát.

- Istenem, baba! - nyöszörgött hangosan Seb, a hajamat szorongatva.

- Nem Isten, csak Zuri! - motyogtam, majd folytattam az előbb elkezdett tevékenységet, Sebastiant egyre jobban az őrületbe kergetve.

Megelégelve a munkálataimat, a térdeim alá nyúlva megemelt, és felrakott a sminkes asztalra, ezzel lesöpörve mindent, ami azon volt.

A lábaimat széttárta, és közéjük állt, majd az ajkait végig nyalva nekiesett a felső testem kényeztetésének. A kulcscsontomnál kezdte, majd áttért a vállamra, amit jó erősen megszívott. Fölém hajolva csókban részesített, majd a csókolózás közben az ujjaival odébb tolta a nőiességemet takaró anyagot, és kínozni kezdett a keze játékával.

- Sebastian! - sóhajtottam fel hangosan, átadva magam az ujjai lágy mozgásának. - Seb!

- Mondjad, baba! - biztatott belelendülve a férfi, és leemelve az asztalról, az ölébe kapott, és eljuttatott mindkettőnket a csúcsra.

A homlokainkat lihegve egymasnak döntöttük, és egymás szemébe nézve lassan elmosolyodtunk. A felhőtlen élményeket egy kopogás, és néhány hangos kiáltás szakította félbe.

- Zuri, Sebastian eltűnt, nem tudjuk, hogy merre van, de amíg megkerül, addig felvennénk a te jeleneteidet! - mondta Evelyn.

Sebastian vigyorogva várta, hogy mit fogok válaszolni a nőnek, aki valószínűleg pillanatokon belül ránk fogja törni az ajtót, ha nem mondok semmit.

- Jól van megyek! - kiáltottam vissza. - Amúgy nézzetek szét alaposabban szerintem. Lehet, hogy valamelyik sarokban nyáladzik a képeimre.

Az ajtó túl oldaláról egy hangos sóhaj hangzott fel, és Eve a tenyerével rácsapott az ajtóra.

- Esküszöm a karrieredre, Zuri, hogyha már megint dugtatok, én feladom a munkámat! - dühöngött. - Nem hiszem el, hogy nem bírtok ki pár órát anélkül, hogy egymást tapiznátok! Mindegy! Zuri és Sebastian, - nyomta meg erőteljesen a mellettem álló férfi nevét. - Három percetek van elkészülni, különben nélkületek folytatjuk a felvételt!

A menedzserem hangos léptekkel távozott a bejárat elől, mire mind a ketten hangos röhögésbe törtünk ki. A szétdobált ruháinkat magunkra kapkodtuk, majd egy utolsó csók után, kézenfogva érkeztünk vissza a terembe.

- Jól van, szeretném, ha te ott piros pólóban! Gyere ide! - ordított egyet Eve, mire a sminkes csaj fülét-farkát behúzva rohant felénk a sminkes táskájával.

- Igen, hölgyem! - mondta készségesen, lehajtott fejjel.

- Szeretném, ha eltüntetne minden szívás nyomot erről a két gyökérről! - morogta dühösen. - Az kéne még, hogy így kerüljünk a címlapokra, hogy pornót forgattunk! - forgatta meg a szemeit, majd kiabálni kezdett a világításért felelős csávóval.

Sebastian a kezemet szorongatva figyelte, ahogy a csaj eltünteti az általa keletkezett nyomokat, amikkel megjelölt, majd amint velem végeztek, ő következett.

- Hát meg kell, hogy mondjam, nem hittem volna, hogy ilyen erőszakos vagy! - ingatta a fejét a férfi perverzen vigyorogva, mire bemutattam neki, és otthagytam.

A producer elmondta, hogy a konyhás jelenetben, mi minden fog történni, és felvettek egy részt, amiben a pultnak dőlve iszom a kávémat. Meg egy olyat is, amin csak ülök a konyhapulton, lefelé nézve úgy, hogy a hajamtól ne lehessen látni az arcomat.

- Akkor mehet! - csapott egyet a rendező, és most már Sebastian társaságában vettük fel a közös jeleneteinket. - Seba belép, mögé áll és megcsókolja!

Eljátszottam, hogy iszom a kávémat, amikor a kamerák látókörébe került Sebby félmeztelen teste. A férfi mögém lépkedett, és adott egy puszit a hajamba, majd ivott egy kortyot a bögrémből. A fejét áthajtotta a vállam fölött, így könnyed csókot tudott hinteni az ajkamra, amibe mind a ketten belemosolyogtunk.

- És vége! - ordított egyet a producer, majd megtapsolt minket. - Remek, remek! Egyszerűen imádom a párosotokat! - gügyögött felénk, majd visszanézte a felvételeket, és kiválasztotta, hogy melyik lesz a megfelelő a videóklipphez.

A következő részlet ugyanígy a konyhában játszódott, annyi változással, hogy most Seb felkapott a karjai közé, felrakott a pultra, és úgy csókolóztunk.

A tenyereit bevezette az ing alá, és nyugtatóan simogatni próbált, de ezzel csak azt érte el, hogy egyre jobban és jobban elmélyült a csókunk. Végül a levegő hiánya választott szét minket, és mosolyogva néztük egymást.

- Nagyszerű! - kiáltott a rendező még egyszer. - A következőhöz hozzátok be a kocsit! - utasította a kigyúrt staffokat, akik bólintva engedelmeskedtek a főnökük parancsának, és szószerint betoltak a terembe egy autót.

A tarkómat vakargatva néztem rá Evelynre, aki csak édesen rám mosolygott, és elment valakivel kiabálni.

Újra át kellett öltöznöm, de most volt is rajtam valami. Egy feszülős, kék, kígyó mintájú egybe ruha, egy általam választott fekete tornacipővel. A cipőért harcolnom kellett egy keveset, mivel a stylistnak meggyőződése volt, hogyha felveszem ezt a cipőt, akkor nem lesz annyi megtekintés a klippen. Megkérdeztem tőle, hogy mi az összefüggés, mire azt mondta, hogy én is csak egy elkényeztetett celeb vagyok, aki nem ért semmihez, meg hogy nem is jó a hangom, a dalaim is szarok, és sok hasonlót, amit szinte mindennap megkapok az online közösségi média különböző platformjain, szóval nem nagyon hatott meg a véleménye.

Intettem egyet Evelynnek, aki egy mondattal elintézte, hogy a kirúgják a kötekedő stylistot. Néha félek a saját menedzseremtől, mert rendesen ijesztő, mikor felveszi pókerarcát, és érzelemmentes hangon kezd el beszélni. Plusz, hogy elég régóta ismerem ahhoz, hogy tudjam, mikre képes, és ha rám hallgattok, akkor inkább távol tartjátok magatokat a haragjától.

- Ültök a kocsiban, Sebastian vezet és a kezét Zuri combjára rakja. A többit rögtönözzétek! - utasított engem és Sebet, mire bólintottunk és beszálltunk az autóba.

- Jól nézel ki, baba! - adott puszit a férfi a fülem mögé lágyan. - Jól áll egy a ruha, csak kár, hogy még mindig rajtad van!

- Telhetetlen vagy, Sebastian Stan! - sóhajtottam fel nevetve, az autó plafonját nézve.

















Hey everyone,

Szeressétek♡

Remélem tetszett ez a rész mindenkinek♡. Remélem, de nem garantálom, hogy nincs benne hiba.
rmi kérdés, kérés van, vagy esetleg tanácsot tudnál adni, hagyj egy kommentet, vagy csak szimplán jelezd, hogy itt voltál, és érdekel a történetem.

Ui.: Hogy vagytok?

Love, hangyasav ♡


too many songs about you - Sebastian Stan [Completed]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora