#1

92 4 5
                                    

Tvůj úkol byl zabít Pětku, jenže nastal problém. Zamilovala jsi se do něj a Jednatelka na to přišla.

"T/J.. My dvě máme nevyřízené účty" věděla jsi co se stane, její přisluhovači tebe i Pětku pevně drželi. Jednatelka vytáhla zbraň.
"drahá.. Měla jsi jediný úkol.. A ten jsi nesplnila.. Jistě víš co se teď musí stát." otočí se na Pětku a zamíří.
"NE!" vykřikneš, zbraň se stočí na tebe. Vydechneš a sklopíš pohled. "omlouvám se Pětko.. Nechtěla jsem ti ublížit.." hlesneš.. Podíváš se do jeho očí.
"ew..jak dojemné.. No nic hrdličky...rozlučte se"
Výstřel následovaný bolestí.

Jednatelka společně se svými lidmi zmizí.
Podlomí se ti kolena, Pětka tě těsně nad zemí zachytí.
"děkuji ti za nejšťastnější rok mého života" s úsměvem a bolestí se ti zavírají oči.
"T/J.. Notak..nezavírej oči.. Vše bude v pořádku" drží ti pevně ránu, teleportuje vás do akademie, kde tě položí na lůžko "Allison! Mami!Pogo! " všichni tři k vám přiběhnou.

Z ústy ti teče pramínek krve.
"Pětko.. Můžu.. T-tě prosím.. Chytit z-za ruku?" zachraptíš a tvé víčka čím dál tím víc těžknou.
"ššš.. Nemluv.."řekne se slzami a chytne tvou ruku.
"slib mi n-něco.." kývne.
"slib mi, že ať s-se stane c-cokoliv.. Nikdy se n-nenecháš zaslepit n-něčím co by ti b-bránilo.." tvůj hlas začne slábnout. S tvým posledním výdechem místností zazní i tvá poslední slova"Miluji tě.. " tvé oči se zavřou, tvůj stisk jeho ruky povolí.

" Ne! T/J! Otevři oči! Notak prosím! Vzbuď se!" Pětka se své matce Grace zhroutí do náruče.. Allison zdrceně pozoruje tvé mrtvé tělo, Vanya zmateně vběhne do místnosti, když vše vidí.. Dojde ji to.. Klaus, Diego i Luther stojí smutně v rohu.. Všichni jsou zdrceni odchodem dívky, která tu snimi byla,která tu byla pro ně.. Dívky, která se smála ikdyz ji nebylo nejlíp.. Dívky, která měla srdce na pravém místě i přes vše čím si prošla..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 03, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

oneshot [FIVE-TUA] Kde žijí příběhy. Začni objevovat