~ding~dong~ding~dong~
-Ren,du-te si deschide usa,eu am treaba,striga Potato din camera lui.
Linistea cuprinde casa,iar Potato incepe sa creada ca poate a scapat de cei doi retarzi,poate printr-o minune aveau sa fie calcati de autobuz.Asa frumos Potato se duce si deschide usa,unde postasu putin cam ars,ii da un pachet il pune/obliga,sa semneze si apoi pleaca fiind electrocutat din nou de gardu' electric instalat acum doua luni.
-A venit un pachet!striga Potato,iar de sus se auzi o bufnitura de parca cineva dormea pe dulap si a cazut jos.
-De ce!?De ce sasele lu Satan trebuie sa ma trezesti cand mi lumea mai draga!tipa Ren trantind usa camerei in urma lui.
Potato ii arunca pachetul in moaca si isi vede de treburile lui,incercand sa il ignore.
-Ce-i cu asta?Imi arunci mie mizeriile tele?Mizerio!,zace Ren holbandu-se la pachet.
-Daca nu-l vrei atunci il i-au eu.
-Ce?!Adica mi-l dai si acum il mai vrei si inapoi?La co mi e!Sa te munce lacomia!
-Daca il vrei atat de mult pastreaza-l,nu era al meu,oricum cine stie ce chestii retarde mai trimit astia prin posta,de la cine e?
Ren cu ajutorul IQ pe care nu-l are a reusit sa citeasca ce scria pe pachet.
-Soacra-ta.
-Lasa injuraturile si zi-mi cine l-a trimis.
-Soacra-ta!zbiera Ren.Da,asa scrie in beliti tai!Mii mila de oameni pe care ii cunosti toti au nume ciudate!Adica cum ,sa te cheme "Soacra-ta" societatea asta devine jegu de pe om.
Potato i-a pachetul din mana lu Ren.
-Ren,desteptule,aici scrie ca e de la "Sugi pe ma-ta".E o farsa sau ceva de genu,cum dracu ai citit tu soacra-ta?
-Ce ma?!Eu sug pe ce!?Care oligofrenu verde o trimis asta?!Deschide-o ,da-mi sa vad ce o trimis nenorocitu!
Ren deschide/rupe ambalajul pachetului,inauntru era o cutie de carton,desigur fiindca desteptaciunea lui Ren a deschis-o si pi aia,dinauntru s-au facut vazute CD-uri cu manele.Ren s-a holbat ceva vreme la ele,probabil gandindu-se ca erau ceva gen freezbe si le-a aruncat inspre perete,apoi si-a dat seama ce erau de fapt.
-Jerpi!Jerpi de aci cu puradei lu Iisus!Fa curva dracu sa dispara de pe taramu asta de cacat,Amin!Domne Amin!zice Ren facandu-si crucea de sase ori.
-Sunte decat niste CD-uri nu iti pot face nimic.
Atunci CD-urile se ridicara plutind in aer,si fara vreo advertizare melodiile incepura sa cante singure:
-Manele,manele e veata mea~
-Amin.Potate i-ale de aci ca simt ca imi i-au ochii foc.Jur ca nu m-ai dau bani pe la prostituate,i-ale de aci.Amin,nu auzi bre,i-ale de aci,astea-s acolitele lu' Iisus.Ju ,jur pe colectia mea de reviste!
Atunci Potato il loveste pe Ren in cap si asta cade de pe dulap.
-Ce unde...cum?intreaba Ren nedumerit.
-Vino ca sa mananci,am comandat pizza.
-D...dar pachetul..si..si..pachetul....si manelele...si prostituatele?
-Ce tot vorbesti acolo?Ai baut in somn sau ceva,ca pari mai prost decat de obicei.
-Nu,a fost un vis?Da,o parut la fel de real ca Atlantica.O fost un vis,a dracu sticla cu vodca,zice el si iese pe usa urmarindu-l pe Potato.
Pe geam puteai observa CD-urile plutind:
-Manele,manele,e veata mea!
CITEȘTI
Viata alaturi de un Potato
De TodoRen avea viata unui adolescent "obisnuit" pana cand in timpul vacantei de vara un cartof apare la usa lui spunandu-i ca a venit sa il ucida,dar misiunea lui era momentan suspendata.Deci Cartofu ii nevoit sa fie cu ochii pe el pana la noi ordine.Dar...