✨ on sekiz

1.1K 160 157
                                    

Açıklama: Uzun süre yeni bölüm beklediğinizi biliyorum ancak oy sayıları beni tatmin etmiyor, yorumlarda da ben size hatırlatmadıkça istediğim desteği alamıyorum. Bu nedenle gaza gelmem, heyecanlanmam kısaca yb yazmam için gerekli olan isteği toparlamam zor oluyor. Beklemenizin nedeni bu, şimdi iyi okumalar diliyorum. 

Yorumlarla coşturduğu için ithaf ile ödüllendirdiğim birkaç isim var:  @ozcanirem333 @melody_of_loneliness @nurguly_ @berivann_21 @nesinsenece @infinitumamans @meroomo

Bütün bölümlere bakıp çok kez yorum yapanları aldım, sonrasında her bölümü bir kişiye ithaf ederim. Umarım etiketler hatalı değildir ve gözümden kaçan olmamıştır.

 Umarım etiketler hatalı değildir ve gözümden kaçan olmamıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- 18. Bölüm - 

"Gelirim seninle, istediğin her yere."

Sabahki dersim için alarmım çaldığında o kadar halsiz ve uykuya muhtaç bir haldeydim ki yatağımdan çıkamamış, Lodos'un dediği gibi evde kalıp dinlenmeye karar vermiştim. Karnım açlıktan büzüşünceye ve susuzluktan boğazım kuruyuncaya kadar uyumasam bile gözlerim kapalı gömülmüştüm yastığıma. Sıcak yorganımı terk edesim gelmiyordu. 

En son Cheddar beni patileriyle tokatlamaya başlayınca kalkıp ikimizin de karnını doyurmak zorunda olduğumu anlamıştım. Ayağa kalktığımda hapşırdım. Cheddar üzerime atılınca onu suratına hapşırmakla tehdit edip banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım. Yatıp uyumaktan gözaltlarım şişmişti resmen. Cheddar'ın mamasını koydum önce, kendime de fazla zahmetli olmasın diye yumurta haşladım. Kabuklarını soyarken kafamı tezgaha koysam ve iki saniyecik gözlerimi kapatsam ne olur acaba diye düşünüyordum. 

Gözaltı canavarına dönüşmem kuvvetli muhtemel.

Yumurta salatası hazırlamak için dolaptan malzemeleri çıkardım. Bir kaseye domates, bol yeşillik, kırmızı biber, peynir ve zeytin doğradıktan sonra yumurtaları da doğradım. Telefonumla oyalanarak yediğimde ve dünkü gibi çay yapıp içtiğimde ancak kendime gelmiştim. Üzerime değiştirip Cheddar için dışarı çıkacak kadar enerji toplasam yeterdi zaten. 

Odama geçip eşofman takımımdan kurtuldum. Kalın kıyafetler ve çoraplarımı çıkarınca bir an hafiflemiş hissetmiştim. Hızlı bir duş alıp mayışıklığımdan kurtulmaya çalıştım. Üzerime siyah sporcu taytı ve gri kalın bir kazak geçirdim. Çoraplarımı da giydikten sonra saçlarımı kuruttum ve ördüm. 

Küçükken arkadaşlarımdan çok özenirdim, her zaman babaanneme ördüremediğim için saçlarımı, kendi kendime örgü öğrenmeye çalışmıştım. Akşamları canım sıkılınca örer öyle yatardım çünkü sabah bu kadar uğraşacak vaktim olmazdı. İlk başlarda çok yavaştım bu konuda, sabah örebilmek için en az bir saat daha erken kalkmam gerekiyordu ki onu da başaramıyordum. Bu sefer de saçlarımın kenarlarından bebek saçlarım fışkırır, örgüler kabarır, istediğim görüntüyü elde edemediğim için çözerdim saçlarımı. 

Yıldızlar Sana İstediğinde GülümserHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin