İyi okumalar 🌸
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Batuhan
O günkü konuşmamızın üstünden bir hafta geçmişti ve daha o konuda konuşamamıştım Eymen'le. Cesaret edemiyordum. Biliyorum, o da istiyordu konuşmamı ama söylemiyordu. Sadece normal sohbet ediyorduk. Eymen'e bakışım bile değişmişti birden. Artık ona arkadaş gibi bakamıyordum. Gözüme çok güzel görünüyordu. Ona karşı çok yoğun duygularım vardı ama bir türlü söyleyemiyordum. Onun duygularını bilmiyordum. Aslında hissediyordum sanki. Yani, bana bakışlarını yakalıyorum bazen. Hemem gözlerini kaçırıyor. Utangaç gülümsemesi var bir de. Of aslında o kadar çok şey var ki...Evde oturmuş, kara kara düşünürken aklıma Tommy geldi. Tommy benim liseden arkadaşım. Kendisi eşcinseldi ve birini seviyordu o dönem. Sonra o çocukla sevgili oldular ama nasıl olduğunu çok ayrıntılı bilmiyordum. En azından ondan taktik alabilirdim belki? Eskisi kadar sık sık görüşemesek de ara sıra konuşuruz hâlâ. Tommy'i aramaya karar verdim. Telefonumu alıp numarasını buldum ve arama tuşuna bastım. Birkaç çalıştan sonra açıldı telefon.
"Selam Tommy." dedim telefonu açar açmaz.
"Oo selam Batuhan." dedi. Sesi çok iyi geliyordu.
"Nasılsın bakalım?" dedim konuya pat diye giriş yapamazdım. Ayıp olurdu. 'Beni bunun için mi aradın?' diyebilirdi. Demese de düşünebilirdi.
"Iyiyim sen nasılsın? Nasıl gidiyor?" diye sordu.
"Iyiyim ben de. Eymen'le beraber çalışıyoruz işte." dedim ve yavaş yavaş konuya giriş yaptım. Eymen'i sordu onun da iyi olduğunu belirttim. Kısa bir süre daha sohbet ettik ve asıl konuya giriş yaptım.
"Tommy sana bir şey diyeceğim. Sen Daniel'le nasıl çıkmaya başladın? Yani demek istediğim nasıl açıldın?" diye sordum.
"Ah, Daniel'e nasıl mı açıldım? Neden bunu sordun ki birden?" diye sordu merakla.
"Bak Tom. Yardımına ihtiyacım var. Bana gelir misin müsaitsen? Hatta istersen Daniel'de gelsin." dedim. Bu konuyu çözmem gerekiyordu. Eymen'i kimselere kaptırmak istemiyordum.
"Ah şey, tamam. Ben gelirim. Hâlâ aynı evde oturuyorsun değil mi?" diye sordu.
"Evet, bekliyorum." dedim ve kapattık telefonu. Aslında geç bile kalmıştım. Ama ne demiş Atalarımız; Geç olsun, güç olmasın. Umarım güç olmazdı...
Yeni bir çiftimiz geliyor. Ama çok fazla bahsetmeyeceğim onlardan, sadece bir iki bölümlük olacaklar. Yani konuk oyuncu gibi düşünün 😄
Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Sizleri seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ (BxB)
Romance"30 yaşına kadar kimseyle evlenmezsek birbirimizle evlenelim." dedi sarışın genç, siyah saçlı gence. Siyah saçlı genç duyduğu şeye çok şaşırsa da uzun sayılmayacak kadar bir süre düşündü. Etrafındaki herkesin boşanmasından gözü korkmuş, o da aynı du...