Bir yaz günü ,tepede güneş , insanlar çayır çayır yanıyo ama ben sadece onu düşünüyorum, bütün günüm sadece adının ne olduğunu düşünmekle geçiyor.İşte tam karşımda gökyüzüne bakıyor birşey düşlüyor , onun hiç birşeyi olsam bile bende sadece onun düşleri olmayı diliyorum .
Birbirimizi tanımıyoruz , ben plajdaki kafede çalışıyorum ,o hergün plaja geliyor . Çevresinden ,kulandığı bütün eşyalardan bellik maddi durumu iyi. Ama benim umrumdamı ,asla sadece o ,o mavi gözler . Ben onun gözlerini seviyorum. Tabi sevmek biraz kuvvetli oldu ama onu tanısam fikrim değişecekmi , sanmıyorum zaten doğan hergünün sabahında içimde gözlerini görebilme aşkı olmasa bu hayatın hiçbir anlamı olmazdı . Onu sadece bir aydır görüyorum fakat onu tanımak hissetmek istiyor biliyorum , ben aşık oluyorum.
İşte başka bir gün daha başka insanlar , farklı yüzler , farklı tanışıklıklar . Bu gün kafe bonboş ama hissetmiyorum bile içimdeki boşluğun sebepi sadece o . Ortalarda yok bu gün , halnuki hergün gelirdi. O gün parkta salıncak sırası bekleyen bir çocuk gibi bekledim onu , gelmedi . İçimde bir burukluk ile gitmek zorunda kaldım eve . Ne zannedersiniz gece rüyamda onu gördüm , saçlarını sadece o kahverenginin tonunu adeta benimsedim sonra ne oldu dersiniz , uyandım . Bütün rüya kapının sesiyle yerle bir oldu . Kalktım uyku sersemi şapşal bakışlarla kapıyı açtım .
O gelmişti , inanamadım gözlerimi ovuşturdum fakat rüya değildi o gelmişti . Titrek sesimle "Buyrun " dedim sadece ne diyeceğini merak ederek , acaba niye gelmişti . "Özür dilerim uyandırdım galiba , bisikletimin lastiği patladı buraya en yakın evde sizinkiydi . Acaba ponpanız var mı ? " dedi . Sesinin tonu beni büyülemişti afallamıştım kendime gelmem bir kaç saniyemi aldı sonra "tabi var bir dakika bekleyin lütfen " dedim . Dolaptan ponpayı çıkardım ve hiç ona sormadan direk lastiğini şişirmeye başladım . "Özür dilerim sizede sahmet verdim " dedi diyemedim, "Ne sahmeti sen benim rüyalarımı süsliyensin sen anlımın yazısısın sanırım aşık oldum " diyemedim bir üküs gibi sadece "Önemli değil " dedim . O sıradada lastik şişmişti bisikleti ona geri verdim . Hiç beklemedi adını bile sormama fırsat vermeden gülümseni ve hızlıca gitti . Önemli değildi nede olsa o bana gülümsedi.